Anonym bruker Skrevet 19. mai 2013 #1 Skrevet 19. mai 2013 Jeg føler jeg er den eneste i hele verden so har det sånn. Og det gjør spesielt vondt ettersom vi har to barn. Men altså, jeg har ikke noe utbytte av å være sammen med andre menneser (særlig ikke mennesker jeg trenger å opparbeide en relasjon til). Føler meg klønete, dårligere enn, kjedelig og jattete. Noen flere som meg? Akkurat som jeg ikke trenger noen, liksom. Anonym poster: 64710116882d793674092b0fb9eb845d
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2013 #2 Skrevet 19. mai 2013 Skjønner ikke helt hva du mener? Syns du det er " skummelt " å være med andre mennesker siden du føler deg sånn som du føler deg, eller er det bare det at du ikke liker andre mennesker? Anonym poster: 74e5f277da3833cf7caa04eae760fc96
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2013 #3 Skrevet 19. mai 2013 Jeg er sånn. Jeg tenkte på det faktisk senest tidligere i dag, at jeg synes det er slitsomt å forholde meg til folk, og derfor unngår jeg det både bevisst og ubevisst. En gang var det en som stusset og ble bekymret for at jeg ikke hadde noen venner rundt meg. Jeg har da venner, men de bor langt unna alle sammen. Og slik har vi holdt kontakten i årevis, men jeg merker jo at mens de får andre venner, så glemmer de meg litt, og det gjør liksom ikke noe. Jeg orker ikke komme steder jeg blir invitert til, jeg orker i alle fall ikke jobbtilstelninger. Jeg synes det holder å ha kontakt med familien min, som jeg jo trenger ganske mye, og enkelte naboer, i forhold til nettverk for barna mine. Personlig kunne jeg gjerne ha flytta langt ut i skauen, og det gjorde jeg en gang. Men jeg måtte flytte til sivilisasjonen og måtte forholde meg til folk da jeg fikk barn. Jeg er sliten langt inn i margen pga dette, egentlig... Kommer nok til å flytte ut i skauen og bli sånn snål kattedame når jeg blir eldre og barna ikke bor hjemme lenger. Anonym poster: d0f2351aa7cb5ebc77064e2e89330a54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå