Gå til innhold

Er "P.S. I love You" sebar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er alene hjemme og prøver å finne en film å se på via Netflix. Er egentlig ikke så veldig på romantiske komedier, men kan se noen. Evt andre tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sett den tre ganger, så da vet du hva min mening er:-)

Er forresten veldig filminteressert og har sett det meste som finnes, så om det er andre filmer du lurer på er det bare å spørre :-)

Jeg drev tidligere videobutikk og var ganske flink til å velge ut filmer til forskjellige typer kunder - så om du forteller meg hva som er dine favorittfilmer, kan jeg lettere si om du vil like en film eller ikke!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ikke hvis du har lest boka! Om du ikke har det er den knall :)

Skrevet

Ok, da benytter jeg anledningen mens maten putrer :)

Jeg liker egentlig litt forskjellig av filmer. Jeg er barnslig nok til å like Harry Potter, Ringenes Herre ol og liker også serier som har litt fantasy i seg. Ellers er jeg glad i thrillere, gjerne litt psykologiske thrillere. Jeg liker normalt sett ikke grøssere og krigsfilmer, heller ikke sånne som handler om gjenger, mafia ol. Tar meg selv i å ofte mislike filmer som får veldig gode anmeldelser i gaten "fantastisk vinkling, spennende konsept" osv. Jeg liker å bli underhold, le og ikke tenke for mye når jeg ser film. Men jeg sliter litt med rene komedier som ofte blir for "heseblesende" og pinlige. Og så har jeg felt mine tårer til "den grønne mil", "frihetens regn" osv og koser meg gjerne med klassikere som "Dirty dancing" og "pretty woman", hehe.. Likte også veldig godt "Big fish" (tror jeg den het), men liker ikke veldig sære filmer heller.

Så da venter jeg spent på anbefalinger ;)

Skrevet

Cash, million dollar baby, ps i love you..

Skrevet

I looooove it, and I love Gerard Butler ;)

Anonym poster: 0493930c3538febd6e6892e6983bdfac

Skrevet

PS I love you er en helt ok hjemme alene film om du ikke har lest boka (boka er bedre enn filmen).

Anonym poster: fbee501de3d54a9c371c25e075721624

Skrevet

Takker for svar :) Da tror jeg at jeg tar sjansen på den i kveld. Orker ikke å lete rundt etter noe, er sulten og klar for avslapping!

Skrevet

Jeg grein gjennom hele filmen husker jeg, den var trist. Og jeg er ikke av den følsomme typen ;) Men det var en veldig fin film.

Skrevet

Om du vil le må du se Hangover filmene, de er morsomme. Vi så de to første en helg for ikke så lenge siden og både jeg og mannen var helt himmelfalne, helt syke filmer som du bare må le av.

Skrevet

Basert på det du skriver om filmer du liker, så vil nok p.s. I love you falle i smak :-)

Skrevet

ååh, det er favoritt filmen min. sett den hundre ganger minst :-D

Skrevet

Da holder jeg meg til boka. Lest den 3 ganger men aldri sett filmen for jeg har mistenkt den vil " ødelegge" litt for meg og inntrykket av boka. Denne posten styrket min avgjørelse om å droppe filmen :)

Anonym poster: 9818d4fa781e48ce828f15937604afb6

Skrevet

Ikke se den hvis du har lest boken. Boken er veldig fin, filmen ødelegger hele boken

Akkurat det samme som med Ciderhus reglene, flott bok, filmen river hele handlingen istykker

Skrevet

Har du sett Crazy, stupid, love? den er på nettflix tror jeg, liker den :)

Skrevet

Hadde lest boken og elsket filmen fordet!

Skrevet

Jeg leste boken og elsker filmen. Grein gjennom hele filmen.

Anonym poster: 1e7903bd3bdc4546c4535115882030b7

Skrevet

Da har jeg sett filmen. Den var veldig fin og søt, men det ødela litt for meg at jeg ikke likte den kvinnelige skuespilleren som hadde hovedrollen.

Skrevet

Jeg leste om flere som synes den er sååå bra, slik som noen over her, så jeg hadde kanskje litt for store forventninger. Ble skuffet. Helt ok film, men ikke minneverdig hos meg.

Anonym poster: b9a3b33dd73a3b3f93102c7d6611237f

• 3 uker senere...
Skrevet

PS I love you er en helt ok hjemme alene film om du ikke har lest boka (boka er bedre enn filmen).

Helt enig! Boka er bedre enn filmen.

Filmen fikk meg til å felle noen tårer, men boka... åh...

Men så er jeg en bokelsker da... ;-)

Anonym poster: 09fddba9f02c837b066e741656d460fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...