Gå til innhold

Blir dette for dumt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 10 år siden ble jeg voldtatt av en eldre mann og det var en kjempe stor sak som varte i over et år. Jeg hadde i løpet av den tiden mye kontakt med min bistandsadvokat.

Satt og tenkte litt på henne idag og fikk lyst til å skrive til henne enten i brev eller på facebook i privat melding om hvordan livet mitt endte opp. Hun vet at jeg slet VELDIG etter voldtekten og hadde lyst til å ta mitt eget liv. Igrunn rart jeg ikke ble narkoman for jeg ønsket å få tak i rusmidler for å "komme meg vekk".

Idag sitter jeg med et hus jeg eier, er gift og har barn. Blir det for dumt å skrive et lite "brev" til henne om hvordan ting endte opp?

Anonym poster: 5479505cf5fd316896a5dcd049828dac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke dumt i det hele tatt. Skriv et brev du :)

Anonym poster: 73efb4fc85663b2402571605d062e123

Skrevet

For 10 år siden ble jeg voldtatt av en eldre mann og det var en kjempe stor sak som varte i over et år. Jeg hadde i løpet av den tiden mye kontakt med min bistandsadvokat.

Satt og tenkte litt på henne idag og fikk lyst til å skrive til henne enten i brev eller på facebook i privat melding om hvordan livet mitt endte opp. Hun vet at jeg slet VELDIG etter voldtekten og hadde lyst til å ta mitt eget liv. Igrunn rart jeg ikke ble narkoman for jeg ønsket å få tak i rusmidler for å "komme meg vekk".

Idag sitter jeg med et hus jeg eier, er gift og har barn. Blir det for dumt å skrive et lite "brev" til henne om hvordan ting endte opp?

Anonym poster: 5479505cf5fd316896a5dcd049828dac

Det høres ut som et brev hun kommer til å bli veldig glad for å få:)

Skrevet

Synes ikke det er dumt. Hun blir sikkert glad :)

Skrevet

Det hørtes fint ut, hun blir sikkert kjempeglad. En klar tilbakemelding på at hun har påvirket noens liv på en positiv måte. Er ikke sikkert hun får det så ofte :-)

Gjest Antarctica
Skrevet

Så fint - tross alt. Et sånt brev vil jo være kjempehyggelig å få.

Skrevet

Gjør det. Høres ut som en bra ide. :)

Anonym poster: ca9512d36d681a2a86ea00281aceacc7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...