Gå til innhold

Terassedrittidyll

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ah, endelig temperatur til å innvie terassesesongen. Solen steker, kirsebærtreet er i full blomst, jeg nipper til et glass rosevin, og vesla storkoser seg naken og leker med litt vann i to bøtter.

Ah, ja livet er herlig helt til jeg innser at min vakre lille prinsesse har lagt fra seg ei ruke som har glidd halveis mellom to av terasseplankene, hun har også tråkket i den og rukket å gni det inn i to av stolputene.

Alas, idyll over for denne gang. Får håpe vi får fere fine dager (uten dritt) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ah, sommerens idyll med alt som den innebærer! Hihi.. Vi har vært på åpen gård iført t-skjorte, shorts og sandaler... Deilig med hestemøkk! :)

Det blir garantert flere fine dager, og garantert ikke siste gang dritten klines utover både her og der! Ha en fin siste rest av pinsen :D

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Junior har stortsett vært naken helle helga, men har ikke hørt om no bæsj annet en den han gjorde i bleien på 5 minutt mellom to bad.. Finn Sikkert flere gjemt i et blomsterbed.

Skrevet

Blir vel en ny lek til høsten a la "finn fem feil" i hage, møbler og ellers - "finn fem ruker" ;) Junior har heldigvis ikke lagt fra seg noen visittkort andre steder enn i blomsterpotta til svigermor (og det var kun vanning på mannfolks vis). Den er nå offisielt hans.

Her har junior fått lett soleksem etter to dager i solen innsmurt med noe som viste seg å være solkrem som gikk ut på dato i 2009, og som sikkert har effekt deretter. Juhu. Likevel glad han ikke har fått verre ting enn det etter to sannsynligvis ubeskyttede dager i nettoen. Nå sover han, lett misfornøyd etter å ha blitt klisset inn i aloe vera for n'te gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...