Light of my life Skrevet 19. mai 2013 #1 Skrevet 19. mai 2013 Ah, endelig temperatur til å innvie terassesesongen. Solen steker, kirsebærtreet er i full blomst, jeg nipper til et glass rosevin, og vesla storkoser seg naken og leker med litt vann i to bøtter. Ah, ja livet er herlig helt til jeg innser at min vakre lille prinsesse har lagt fra seg ei ruke som har glidd halveis mellom to av terasseplankene, hun har også tråkket i den og rukket å gni det inn i to av stolputene. Alas, idyll over for denne gang. Får håpe vi får fere fine dager (uten dritt)
verpesyk81 og lillesnusk Skrevet 19. mai 2013 #2 Skrevet 19. mai 2013 Ah, sommerens idyll med alt som den innebærer! Hihi.. Vi har vært på åpen gård iført t-skjorte, shorts og sandaler... Deilig med hestemøkk! Det blir garantert flere fine dager, og garantert ikke siste gang dritten klines utover både her og der! Ha en fin siste rest av pinsen
Gjest Nerdens'mus Skrevet 20. mai 2013 #3 Skrevet 20. mai 2013 Junior har stortsett vært naken helle helga, men har ikke hørt om no bæsj annet en den han gjorde i bleien på 5 minutt mellom to bad.. Finn Sikkert flere gjemt i et blomsterbed.
ms.Pond Skrevet 20. mai 2013 #4 Skrevet 20. mai 2013 Blir vel en ny lek til høsten a la "finn fem feil" i hage, møbler og ellers - "finn fem ruker" Junior har heldigvis ikke lagt fra seg noen visittkort andre steder enn i blomsterpotta til svigermor (og det var kun vanning på mannfolks vis). Den er nå offisielt hans. Her har junior fått lett soleksem etter to dager i solen innsmurt med noe som viste seg å være solkrem som gikk ut på dato i 2009, og som sikkert har effekt deretter. Juhu. Likevel glad han ikke har fått verre ting enn det etter to sannsynligvis ubeskyttede dager i nettoen. Nå sover han, lett misfornøyd etter å ha blitt klisset inn i aloe vera for n'te gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå