Anonym bruker Skrevet 19. mai 2013 #1 Skrevet 19. mai 2013 Kjenner jeg får helt hetta! Jeg tåler ikke trynet på de fra før av, de er så falske. Jeg vet svigerinnen min lyger om meg oog min behandling av barnet mitt. Hun har bl.a sagt jeg behandler han hardhendt og er uforsiktig med babyen. Og da har hun kun sett meg og babyen 1 gang etter han ble født! Jeg har visstnok ifølge henne prøvd å riste babyen i søvn (!) og det har hun ringt rundt til hele slekten sin om... jeg hsr tatt det opp med mannen, men det er ikke så mye han får gjort utenom å si til dem at jeg er veldig flink og forsiktig med babyen. Vel, har invitert svigermor og svigerfar på middag og gjett hvem som dukker opp?! Joda, henne, som ingenting har skjedd! Jeg vet ikke hva jeg skal gjør, hører de styrer med babyen på stua nå og jrg kjenner jeg har fullstendig hetta og gråter over at de tar på han! Mannen mener jeg oppfører meg tåpelig for hans foreldre må jo få bli kjent med babyen, men jeg vil ikke det Gode råd? Anonym poster: 1894c8f9f51ea14ecf7c79a4ce68f11c
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 19. mai 2013 #2 Skrevet 19. mai 2013 Synes du oppfører deg tåpelig. Selvom de er fake må de få lov til å bli kjent med barnebarnet sitt. Husk det er din mann sine foreldre..
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2013 #3 Skrevet 19. mai 2013 Men det er vel ikke svigerforeldrene dine som snakket stygt om deg, var det vel? Syns du skrev svigerinne.... At u ikke kommer overens med dem er en sak, men barnet ditt må jo få ha kontakt med besteforeldrene sine! Prøv å tenke barnets beste. Mulig det hjelper Anonym poster: 65480e53df29fb3c6541976c0310fba6
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2013 #4 Skrevet 19. mai 2013 Skjønner ikke helt hva du vil frem til HI? Står da ingen ting om svigers gjør noe, men din svigerinne. For i mine øyne oppfører du deg som ei lita jente som sutrer. Du får si fra til din svigerinne at du nekter all kontakt med henne hvis hun fortsetter sånn. Sett ned foten. Ingen andre kan hjelpe deg med det! Ellers får du forklare oss andre hva som er feil med dine svigerforeldre siden du nevner dem, men ingen grunn? Oppfører de seg fint så kan du da ikke nekte dem å bli kjent med sitt barnebarn. Hvertfall hvis mannen er uenig med deg. Anonym poster: 0721e105a4f9f5a2980f7cb0dc90cddc
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2013 #5 Skrevet 19. mai 2013 Ville sagt i fra til svigers at siden svigerinnen din har oppført seg så dårlig kommer ikke du og barnet til å komme på besøk hvis hun også er til stede. Utover det ser jeg ikke problemet med at de får bli kjent med barnet? Hvis du er så redd for at de tar på babyen synes jeg det er rart at du forlater babyen på stuen med dem for å skrive innlegg om det på et forum, i stedet for å være til stede og følge dem med argusblikk. Anonym poster: 5700127f07041e51bf023f4a7ab4ae18
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 19. mai 2013 #7 Skrevet 19. mai 2013 Så... du forlot stuen i fornærmelse, satte deg på et eget rom og begynte å skrive på BIM? Høres ut som et barn, du. Skal du sitte der å vente til noen kommer og gir deg litt oppmerksomhet? Det pleier å hjelpe hvis man tramper i gulvet og skriker: " URETTFERDIG!!!!"
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2013 #8 Skrevet 19. mai 2013 Jeg slet også veldig med at mine svigerforeldre og svigerinne holdt babyen min. Ble sint og veldig opprørt, og ville ikke at de skulle ta på han engang. Fant etterhvert ut at jeg hadde fødselsdepresjoner, og at det var derfor jeg ikke klarte tanken på at spesielt svigerforeldrene mine skulle holde han. Følte vel litt at han var "min" og mislikte veldig at andre enn jeg og pappaen holdt han.. Google litt om fødselsdepresjoner og se om dette kanskje kan gjelde deg også, evnt snakk med helsesøster om følelsene dine. Lykke til Anonym poster: b6e5956a460529bf2cae95523d8745ff
Sølvpanter Skrevet 19. mai 2013 #9 Skrevet 19. mai 2013 Du har fått en sønn. En dag er det du som blir svigermor og får et barnebarn. Hva ville du følt om din svigerdatter hadde ville nekte deg/blitt kvalm av at du tok på ditt eget barnebarn som din egen sønn har vært med på å skape? Skjønner at det ikke alltid er like enkelt, men du må nok prøve å komme deg ut av hormontåken og skjerpe deg litt her...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå