Gå til innhold

Visste du hvilket kjønn du fikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid med nr 3. Med de to andre fikk jeg vite, eller jeg så det helt klart selv, at det var gutter i magen. Skal på ultralyd snart og har litt lyst å ikke vite noe....bare for spenningens skyld. Vet ikke om jeg klarer å vente da...

Anonym poster: 87344643bcf554a3dc980dc4858c4ab0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er for nysgjerrig til at jeg kan vente så jeg har vist med alle tre :) I tillegg hjelper det meg med å knytte meg til babyen psykisk. Den blir for meg mer virkelig og personifisert når jeg vet at det er en gutt eller jente :)

Skrevet

Jeg har visst med en og ikke visst med to. Helt klart mye mer spennende å ikke vite.

Skrevet

Jeg har valgt å ikke vite med begge mine. Syns det er spennende å ikke vite :)

Skrevet

Valgt å ikke vite :) kjønn har ingenting å si :)

Anonym poster: 25ab168254db766664b0a13732df31b8

Skrevet

Er gravid med nr 3. Med de to andre fikk jeg vite, eller jeg så det helt klart selv, at det var gutter i magen. Skal på ultralyd snart og har litt lyst å ikke vite noe....bare for spenningens skyld. Vet ikke om jeg klarer å vente da...

Anonym poster: 87344643bcf554a3dc980dc4858c4ab0

Visste med de to første og hadde ikke tenkt å vite med tredjemann, men han viste seg villig frem hehe, så det var ikke noe tvil :P

Skrevet

Har visst med alle tre, alt for nysgjerrige til å la være.. :) Men navnet klarte vi å holde hemmelig med siste.. ;)

Skrevet

Jeg hadde aldri verden klart å vente, var kjempespent på å få vite hvem som bodde i magen og hadde lyst til å velge navn, handle klær osv så tidlig som mulig. Så jeg sa jatakk til å få vite kjønnet på ultralyd i uke 18.

Skrevet

Vi valgte å ikke få vite kjønn på noen av dem. Hadde en magefølelse da, og det stemte med begge to :)

Skrevet

Ja, visste med begge to.

Synes det har vært fint å vite både fordi det føles mer virkelig på en måte, man kan begynne å snakke om navn og man får begynne handlingen av klær og div ;)

Selvfølgelig kan man også få vite feil på ultralyd, men hos meg har det heldigvis stemt begge gangene :P

Anonym poster: 1995ca146dcd2d57a149443c4197eb37

Skrevet

Vi valgte å få vite det. Syntes det var så koselig å handle klær og diverse til lille i magen etter at jeg fikk vite kjønnet. Alt for nysgjerrig til å vente til fødsel :)

Skrevet

Jeg ville vite. Denne gangen også! Liker å være forberedt:)

Skrevet

Visste med begge. Ville ikke klart la vær hehe . For nysgjerrig men jeg skulle gjerne klart la det være overaskelse. Sååå spennende da:)

Skrevet

Ja, hver gang. Med guttene hadde jeg fått vite det uansett, vi så det selv med en gang ;)

Skrevet

He he he Er i samme situasjon som deg. Har to gutter fra før, men denne gang ville jeg ikke vite. Dvs, jeg er ganske sikker på at det blir en gutt til, men med mye fokus på at "ønsker du deg jente nå da?", så vil jeg ikke avsløre kjønnet. For oss spiller det jo ingen rolle!

Jeg instruerte dermed jordmoren da vi var der og sa at vi ikke ønsket å vite kjønn. Hun tok hensyn til dette og scannet lite tvers over barnet for å unngå å avsløre ;-) Så vi vet ikke denne gang. Hadde aldri trodd jeg skulle ønske å ikke vite. Har jo vært syk av nysgjerrighet de to andre gangene ;-)

Skrevet

Er altfor nysgjerrig til å ikkje vite. Det var også som om det vart meir virkelig at vi skulle bli foreldre då babyen vart "ho" og ikkje "han eller ho". Håpar vi får vite på denne også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...