Anonym bruker Skrevet 19. mai 2013 #1 Skrevet 19. mai 2013 Han et en snill og grei gutt. Leker masse med andre unger på SFOog har mange venner. Desverre så er det sånn at i helgene er det umulig for han og finne noen og leke med. Alle er opptatt og borte på ett eller annet. I ukene er det fritidsaktiviteter. Flere har noe opp til 2-3 ganger i uka. Akkurat nå sitter jeg med en følelse av at vi er kjedelige som lar jr. ha en aktivitet i uka og som ellers lever et rolig liv. Vennene våre har store barn og vi er dermed på litt forskjellige plan. Vi har ikke muligheten til de helt store utskeielsene både pga økonomi og fordi jeg ikke kan gå stort. Så nå blir det til at han sitter inne og spiller eller leker for seg selv. Vi bor i Oslo. Anonym poster: 387916a72ca04eb8c1d7a2aea40be9fc
Mamma&skatt Skrevet 19. mai 2013 #2 Skrevet 19. mai 2013 Ta han med på oppdagelseturer i byen :-) ta trikken eller gå og gjør litt undersøkelser om hva som finnes i området og gjør det til en skattejakt :-) ellers har oslo en del parker har de ikke? Ta han med ut for å sparke fotball og lignende. Hvis du tenker det er kjedelig så blir det kjedelig. Lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2013 #3 Skrevet 19. mai 2013 Problemet med det er at jeg ikke klarer å gå stort. De siste 6 mnd. harvært et helvette på det planet. Kommer meg ikke til t-banen engang. Har leddgikt som har eskalert noe sinnsykt i det siste og det er vidt ikke noe å gjøre med :-( Anonym poster: 387916a72ca04eb8c1d7a2aea40be9fc
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2013 #4 Skrevet 19. mai 2013 Du kan jo ikke la ungen sitte inne og spille i dette fine været! Kan dere ikke dra til nærmeste park da, om du har vondt noe sted kan du ta med en campingstol. Ta med mat i en kurv, noen sommerleker, ball, badminton, sendeplate o.l. Det er helt sikkert flere barn ute og leker i parkene i dag. Kjøp is og kos dere. Er det langt til skolen han går på da? Mine to skolegutter er mye i skolegården på fritiden, der er det ballbinge, fint å kjøre skateboard og sparkesykkel, og ikke minst flere andre barn å leke med... Anonym poster: 51eaf586c1c11cb93c4993ce98d23f45
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2013 #5 Skrevet 19. mai 2013 Problemet med det er at jeg ikke klarer å gå stort. De siste 6 mnd. harvært et helvette på det planet. Kommer meg ikke til t-banen engang. Har leddgikt som har eskalert noe sinnsykt i det siste og det er vidt ikke noe å gjøre med :-( Anonym poster: 387916a72ca04eb8c1d7a2aea40be9fc Uff, den er lei. Men du skriver at dere ikke lar han gå på mer enn en fritidsaktivitet, er det ikke ene pappa som kan "lufte" han da. Eller har du annen familie som kan hjelpe deg litt, en bestemor, en onkel e.l. Anonym poster: 51eaf586c1c11cb93c4993ce98d23f45
Mor Løvehjerte Skrevet 19. mai 2013 #6 Skrevet 19. mai 2013 Vil bare tipse deg om denne siden: www.aktiviteterforbarn.no
Honningmelon Skrevet 19. mai 2013 #7 Skrevet 19. mai 2013 Jeg tenker og at kanskje noen andre kan bli med han litt? Vi er to stk., men har tre barn og en mann som jobber mye. Så bestemor hjelper til med litt kjøring til fritidsaktiviteter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå