Gå til innhold

Låst iphone.....Hjeeelp!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Den susete sønnen min på 11 har for ørtende gang byttet pin kode på iphonen sin. Nå har han da glemt koden. Får ikke ringt eller noe da. Hva gjør vi for å få åonet den??

 

Anonym poster: dac5f4c6cf6020ed8b50ba4bdda5b676

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om dere har Telenor kan dere logge inn på minside for å finne PUK-koden...

Skrevet

Vi har puk kodene. Men når pin koden er feil kommer det bare at den er låst. Kommer ikke opp noe puk kode alternativ.

 

Hi

 

Anonym poster: dac5f4c6cf6020ed8b50ba4bdda5b676

Skrevet

Er du sikker på at det er pin-kode du egentlig mener? Og ikke bare låsekode? Når pinkoden er feil får du opp at du har 2 og 1 forsøk igjen, før du får beskjed om PUK-kode isteden. Om det er låsekode du mener så kan han prøve å logge inn på Apple med Apple-id og forsøke å låse opp derfra? Eller vente en stund før han kan prøve igjen...

Skrevet

Det er den koden som man må bruke for å få opp tlf. En kode med fire siffer. Han har trykket den feil x antall ganger nå.

 

Anonym poster: dac5f4c6cf6020ed8b50ba4bdda5b676

Skrevet

ta en backup (via itunes). resinstaller telefonen (via itunes), ikke slå på låsekode, legg backupen tilbake, sett ny låsekode.

 

Anonym poster: b7aaf0a0619ce4e6a164859269a3c277

Skrevet

Dette høres altfor vanskelig ut for meg :-/

Han får være uten tlf til tirsdag. Kanskje de kan hjelpe meg på apple sten og strøm da.

 

Anonym poster: dac5f4c6cf6020ed8b50ba4bdda5b676

Skrevet

Det er helt sikkert sikkerhetskoden til telefonen du mener. Ikke pin koden. Hvordan du låser opp uten sikkerhetskoden vet jeg ikke... Sjekk bruksanvisning på nettet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...