Gå til innhold

3åring leke alene i hagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hagen har ikke gjerder, men man følger jo så klart med i vinduene..

ok eller ikke?

Anonym poster: 93b5c0cbcd391767cb7489dea636d9a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo tryggere om noen sitter ute sammen med ungen, men en liten halvtime under oppsyn fra innsiden er nok ikke farlig.

Regner med du er klar over hvor fort de kan stikke;-)

Anonym poster: 8047e07262bd03ae95c856555509c896

Skrevet

Spørs på både ungen og omgivnadene. Om området er trafikkert ville eg blitt med ut..

Skrevet

Uten gjerde så ihvertfall ikke. Jeg ville heller ikke latt en 3 årimg være alene med gjerde heller jeg da, men det er meg. Jeg vil ikke risikere noe, og synes ikke det er noe pes å være ute sammen med ungene. Jeg vet hvor fort gjort det er at noe skjer, og man ser dem ikke hele tiden. Uansett skal det ikke mange sekundene til før det skjer noe eller de stikker av.

Anonym poster: 325982c28e7f892f61718996b1ce8466

Skrevet

Ok for meg. Sitter på verandan og følger med.

Anonym poster: d863f20e7199f0ccfd2faf0a1bf30218

Skrevet

Kommer an på hvordan det er rundt der, som andre skriver.

Minstemann her på 3,5 år har begynt å springe litt i hagen alene nå, men det går ikke lange tiden før jeg må ut å titte.. de springer fort ja ;)

Anonym poster: 2bb3c4a8fad0e5f1db2ca9bc3229905e

Skrevet

Her har min yngste begynt å stikke til naboen, blir 3 år snart! Nytter ikke å la storebror dra og ikke han. Vi bor i ett veldig rolig område da:) jeg følger etter en 5 min etterpå for å se til hva som skjer

Skrevet

Jeg hadde ikke gjort det uten gjerde. Jeg har hage med gjerde rundt. Lille klarer ikke åpne porten. Hun er ofte ute å hopper på trampolina, leker i sandkassa eller sklir imens jeg holder på inne. Men har huset på ett plan (1 etg), og ser henne hvis jeg kikker ut av vinduet. Hadde det ikke vært så tilrettelagt og oversiktlig, hadde jeg ikke turt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...