Gå til innhold

Fest hos naboen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg holder på å bli litt sprø. Fått nye naboer. De er 20 ,jeg er 30 og alene med 2 unger. Og naboene fester... Har vært lite sv det til nå, men detta er tredje dagen på rad nå... Og nå har de nachspiel. Minstemann sover dårlig, og våkner av bråket. Har tålt vorspiel, for det er jo så kort stund så drar de på byen. Men å ligge og høre nachspiel er verre... Hva hadde dere gjort? Har ikke lyst til å gå bort, bare drita folk der.

Anonym poster: bb009b77b6342d0ed2e3b976e8ef9e5c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke vil gå bort og vil ha slutt på bråket så er det bare å ringe politiet.

Anonym poster: 260e71efa1907839e3c8d163b529800d

Skrevet

Ring politiet. Med god samvittighet. De må bare lære at man ikke fester og bråker når man har naboer. Spesielt ikke barnefamilier. IKKE få dårlig samvittighet.

Anonym poster: 808d78aaef31ebdf3c1292de9c78ee20

Skrevet

Håper du ringte politiet, det skal være stille klokka 11 uten nabovarsel :-)

Skrevet

Jeg ringte ikke, siden det tross alt ar første gangen de hadde nachspiel. Men jeg kommer til å snakke med dem når jeg treffer dem, så de ikke tror det er ok å fortsette med det. Er jo masse naboer her, er et boligfelt. Hadde gan holdt folka inne hadde vi ikke merka stort til det, men halve festen sto jo på trappa og kauka...

HI

Anonym poster: bb009b77b6342d0ed2e3b976e8ef9e5c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...