Gå til innhold

Level 97 på CANDY CRUSH er jo heeeelt


Anbefalte innlegg

Skrevet

Umulig!!! Hvordan klarer dere denne? Er det noe kjenpelurt som jeg ikke forstår???

 

Hjeeelp! Ja, avhengig..... Bah..

 

Anonym poster: ab6afccd2b9d7cf499be7b994e08e215

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg på brett 170. Noen brett krever mye flaks for å komme igennom. Lykke til:)

Skrevet

Hadde jeg bare kommet til 97....

Selv har jeg gitt opp fullstendig på 95.

Skrevet

Haha. Er bare på 33 og har brukt noen liv på den gitt.!

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Haha. Er bare på 33 og har brukt noen liv på den gitt.!

 

Hehe, jeg er et hakk over deg på 34 :)

Skrevet

Står også bom fast på 97! Har prøvd "cheaten" med å kombinere stripete og innpakkede godteri. Ser ut som det går mye på flaks, og det har ikke jeg mye av!

Skrevet

Står bom fast på 65. Gjort det i 4 uker nå! Er så nærme innimellom. Arg. Vil videre

 

Anonym poster: 457878409bcef9f4ed31524467914006

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...