Gå til innhold

barnesko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har allerede litt høye gore-tex sko til toåringen. Må vi i tillegg til dette ha joggesko? Eller kan goretex skoene brukes til joggesko (de ser jo ut som joggesko egentlig)? Også må man ha sandaler?

Anonym poster: ac6011f7fc28ff7728a7a36478f3d16f

Videoannonse
Annonse
Gjest 5 andre
Skrevet

Nei, så lenge du har sandaler til de varmeste dagene, trenger du ikke det. En kan kjøpe mange forskjellige typer sko som går til ulike formål ,men en trenger det sjeldent.

Skrevet

Jev synes selv gore tex fritidssko er varme og tette, så jeg unngår de dersom det ikke regner.

Av samme grunn har jeg også pleid å kjøpe lette, luftige joggesko til tørre dager. Sandaler har de også.

Sikkert ikke nødvendig, men vi går for comfort.v

Skrevet

Synes gore-tex sko er veldig varme til sommerdagene. Ville kjøpt sånne lette joggesko. Om dere trenger sandaler?? Vel, hva synes du selv er mest behagelig på de varmeste sommerdagene?

Tenk deg selv 25 grader og sol, gå rundt med tette goretex sko. Ville du selv ikke hatt noen lettere sko/ sandaler?

Anonym poster: db64f0952db7356e910c9d607c67c3c5

Skrevet

Takk til dere som har svart så langt.

Hva gjør goretex skoene varmere enn joggesko egentlig? De ser jo nesten helt like ut. Er det gore-tex membranen som gjør dem varmere?

HI

Anonym poster: ac6011f7fc28ff7728a7a36478f3d16f

Skrevet

Ja. De er rett og slett tettere, selv om membranen skal puste litt.

Skrevet

Jev synes selv gore tex fritidssko er varme og tette, så jeg unngår de dersom det ikke regner.

Av samme grunn har jeg også pleid å kjøpe lette, luftige joggesko til tørre dager. Sandaler har de også.

Sikkert ikke nødvendig, men vi går for comfort.v

Det samme har vi gjort. Fant noe lette joggesko på XXL til 199kr.

Anonym poster: bf1787e1b27631ad1d1bf400c3be3edc

Gjest Julia1984
Skrevet

Ville hatt sånne lette joggesko og sandaler. Vi voksne går jo med sandaler, åpne sko etc i varmen.

Og ja, goretex gjør skoen tettere, ergo varmere. Sies at de puster, men goretex til barn som er aktive i varme et neppe behagelig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...