Gå til innhold

Er så lei...vil gå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 8 år sammen og 2 barn sammen tenker jeg at jeg aldri har vært forelsket...aldri vært særlig glad i samboeren min. Han behandler meg dårlig. Han har god jobb, tjener langt over mill i året mens jeg nå er blitt syk å "naver"... Jeg har derimot et mye større nettverk enn han og mer sosial enn han og en smartere person på mange måter.

Samboer er mer svart/hvit person...." er du uteligger så din feil liksom"..den typen..jeg har mer forståelse og forstår folk og situasjoner bedre ( har forresten hatt en god jobb, men er blitt syk..deprimert..veldig pga mange ting fra tidligere osv)

Så er altså mannen her med på å gjøre mer enda mer deprimert. Har så lyst til å gå...men hvor gjør jeg av meg? 2 barn der ene barnet har litt ekstra behov og kan ikke bare bytte skole osv, minste barnet er også veldig knytta til faren sin...

Har ikke råd til noe jeg. Et lite hus her koster 4 mill...en leid leilighet 10-11 000 kr og jeg må uansett på leiemarkedet...

Mannen min behandler meg som om jeg er mindreverdt enn han..snakker til meg som han prater til barna og i stad ble jeg så sur at jeg sa: du prater til meg som du skulle vært faren min! så sier han: ja, men du er jo ikke kona mi?!?! what..så jeg er mindre verdt bare fordi vi er samboer...haha...slik er han.

Kunne faen tror han var en muslim!

Nå har jeg sagt det er slutt og vi skal til megling.... Vi skal først til florida sammen da...vi kan ikke svikte ungene, de gleder seg slik!! Nå prøver han å smiske da..men jeg orker ikke mer....nå går jeg fra han etter sommeren. Heldigvis er huset mitt også, halvparten...håper bare jeg finner en leilighet...men hvor bor man i mens da??? Om jeg ikke finner leilighet???

Anonym poster: f85896ab15befdc86323be9d42701dd4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså jeg vet ikke hvor mye han mente med det han sa, men han er slik..veldig barnslig...er han teit så er jeg veldig veldig teit osv...skikkelig idiot.

HI

Skrevet

Noen med råd ang brudd og flytting? Leide dere? Kjøpte?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...