Anonym bruker Skrevet 18. mai 2013 #1 Skrevet 18. mai 2013 Vi er inne i en lei periode, soving eller ikke soving på dagtid. Sover hun ikke, sovner hun gjerne på vei hjem fra bhg. Sover hun, så sovner hun ikke før kl 20. Så når jeg legger henne, koser vi litt før jeg går ut. Da er det skrik og sår gråt etter mamma. Går inn etter 10 min og hun pleier å sovne raskt. Synger litt. Hva gjør dere ?? 2,5år er hun. Anonym poster: b2449184fa6e2d0d9e79d782b6fe8685
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2013 #2 Skrevet 18. mai 2013 Hun kryper opp i sengen sin, jeg susser og koser, sier jeg er glad i henne, at hun må sove god, og at vi snakkes imorgen. Sovner ila 30 min uten en eneste tåre. Men, fra hun var 6 - 14 mnd kunne det gå 1 time før hun sovnet, og da hyyyylte hun. Anonym poster: 29109bf77b30b882ce264f59ba3f7c13
Tuttelura881 Skrevet 18. mai 2013 #3 Skrevet 18. mai 2013 Min kar spiser kvelds, pusser tenner, henter kosen og smokken! Bærer han som regel i senga og sir natta til de som er hjemme Legger han i senga, setter på spilledåsen baller han godt inn. Så er det natta klem og suss. Sir glad i deg til hverandre. Så bruker han alt mellom ti min til en time til og sovne. Da kan han ligge i senga Oh synge Eller lese i boken sin. Trenger ikke og sitte med han. Han er 2 år, og en lett kar og legge nå Men vi har hatt våre krangler tidligere.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2013 #5 Skrevet 18. mai 2013 Tusta vår på 3 spiser kveldsmat i halv 7-tiden, og går så rett fra bordet og inn på badet. Så vasker, pusser tenner og skifter vi bleie, før vi tusler inn på soverommet og hun kryper opp i senga. Vi synger et par nattasanger eller forteller en liten historie, før det er kos og kyss og "nattinatt". Hun tuller aldri, og sovner etter ganske kort tid. Bruker ikke sutt eller kosefille eller noe, men har endel kosebamser. :-) Anonym poster: 7f8d0c4d1de2ad0ff6aa1ba3a5c08c4d
Honningmelon Skrevet 18. mai 2013 #6 Skrevet 18. mai 2013 Jenta mi er 2,5 år. Hun spiser kvelds 18.30-18.45, og går på badet rett etter det og pusser tenner. Opp i seng og natta. Hun sovner som regel ganske fort. Hun sover som oftest ikke på dagen lenger, men det hender hun hviler seg littpå senga. Sovner hun, så tar det ofte tid før hun sovner på kvelden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå