Gå til innhold

Den store MGP-tråden!


Anbefalte innlegg

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Noen som ser på?

 

Hva synes dere om Frankrike?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nettopp tatt det på. Hva skjedde med håret til Moldova? :P

 

Anonym poster: 7afdbafe868f429876e4cd79267a1a52

Skrevet

Finland blir bra :wub::D

 

Anonym poster: 0fb153baa15481afb18d6aa65c159e11

Skrevet

Virker som om alle andre liker Finland, jeg gjør det ikke!!!

Skrevet

Virker som om alle andre liker Finland, jeg gjør det ikke!!!

 

Enig! For en tåpelig tekst!

 

Anonym poster: 7afdbafe868f429876e4cd79267a1a52

Skrevet

Virker som om alle andre liker Finland, jeg gjør det ikke!!!

 

Enig! For en tåpelig tekst!

 

Anonym poster: 7afdbafe868f429876e4cd79267a1a52

 

HÆ? Liker du ikke "Å Å Å ding dong!" :o

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hihi ..men det var godt med litt fart og futt, jeg takler ikke de klassiske mgp-låtene som er så intetsigende, bare sånn pjattelatteloveisallaroundtheworld...men med det sagt er ikke Finland noen favoritt her nei.

Skrevet

Virker som om alle andre liker Finland, jeg gjør det ikke!!!

 

Finland er ûbertragisk og ûberjævleg og masete ûber die ganzen platzen.

Skrevet

Hvem er det som er de "offisielle" favorittene? Jeg orker ikke høre like nøye på alle sangene, men vil gjerne ha med meg de som antas å komme i topp ti :-) synes Finland var litt desperat og Spania sang sykt falskt i begynnelsen?!

Skrevet

Jeg liker alltid balladene best, og Estonia sin nå er jo veldig fin :)

 

Anonym poster: 7b65e722cbaef7ab5b0ab2c247d63b73

Skrevet

Noen som vet hvorfor Tyskland, England, Spania, Italia og Frankrikes slipper å gå igjennom semifinale hver år?

 

Anonym poster: 6c0af2b2604c0bf1dd332949cc524460

Skrevet

Likte Belgia litt jeg.... Hi hi!

 

Anonym poster: ff3088523127c9e5f369e948b2014662

Skrevet

Hvem er det som er de "offisielle" favorittene? Jeg orker ikke høre like nøye på alle sangene, men vil gjerne ha med meg de som antas å komme i topp ti :-) synes Finland var litt desperat og Spania sang sykt falskt i begynnelsen?!

 

Danmark tror jeg

 

Anonym poster: 6c0af2b2604c0bf1dd332949cc524460

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Noen som vet hvorfor Tyskland, England, Spania, Italia og Frankrikes slipper å gå igjennom semifinale hver år?

 

Anonym poster: 6c0af2b2604c0bf1dd332949cc524460

 

Money talks, heter det vel?

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

FANTASTISK koreografi fra Belarus :D

Skrevet

Belarus bør vinne pris for lengste og fineste bein. Nydelig hår også, som å se i et speil hahaha

 

Anonym poster: 6c0af2b2604c0bf1dd332949cc524460

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Ja, hun hadde kjempefine bein da, det skal hun ha!

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

En doktor på 21 år? :o

Skrevet

Liker Malta. En ukomplisert gla`sang. Og så heier jeg masse på Norge!

Skrevet

Dere ser vel på NRK 3?? Mye artigere med Ronny og Co fra P3morgen !! :D

 

Anonym poster: ef058bac42e629d2e1bcd83f027667c2

Skrevet

Dere ser vel på NRK 3?? Mye artigere med Ronny og Co fra P3morgen !! :D

 

Anonym poster: ef058bac42e629d2e1bcd83f027667c2

Skrevet

Beina var det som fikk mest oppmerksomhet her også. ;)

Ellers godt å se at jeg ikke er den eneste som syns Finland sitt bidrag var tragisk...

Skrevet

Synes Finland var irriterende catchy, men har et soft spot for den syngende legen fra Malta. Synd at han synger litt surt...

Skrevet

Liker ikke Finland sin, fint refreng..... "Fuck you fuck you" som egentlig skal være "For you, for you", hehe noen må gi henne et engelskkurs.

 

 

Anonym poster: 4a1f262f76d876fa6e8423feaf00d319

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...