Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 18. mai 2013 #1 Skrevet 18. mai 2013 Noen som ser på? Hva synes dere om Frankrike?
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2013 #2 Skrevet 18. mai 2013 Nettopp tatt det på. Hva skjedde med håret til Moldova? Anonym poster: 7afdbafe868f429876e4cd79267a1a52
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2013 #3 Skrevet 18. mai 2013 Finland blir bra Anonym poster: 0fb153baa15481afb18d6aa65c159e11
Seriøst Skrevet 18. mai 2013 #4 Skrevet 18. mai 2013 Virker som om alle andre liker Finland, jeg gjør det ikke!!!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2013 #5 Skrevet 18. mai 2013 Virker som om alle andre liker Finland, jeg gjør det ikke!!! Enig! For en tåpelig tekst! Anonym poster: 7afdbafe868f429876e4cd79267a1a52
Himmel og hav Skrevet 18. mai 2013 #6 Skrevet 18. mai 2013 Virker som om alle andre liker Finland, jeg gjør det ikke!!! Enig! For en tåpelig tekst! Anonym poster: 7afdbafe868f429876e4cd79267a1a52 HÆ? Liker du ikke "Å Å Å ding dong!"
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 18. mai 2013 #8 Skrevet 18. mai 2013 Hihi ..men det var godt med litt fart og futt, jeg takler ikke de klassiske mgp-låtene som er så intetsigende, bare sånn pjattelatteloveisallaroundtheworld...men med det sagt er ikke Finland noen favoritt her nei.
det er berre mordi Skrevet 18. mai 2013 #9 Skrevet 18. mai 2013 Virker som om alle andre liker Finland, jeg gjør det ikke!!! Finland er ûbertragisk og ûberjævleg og masete ûber die ganzen platzen.
Regina Phalange Skrevet 18. mai 2013 #10 Skrevet 18. mai 2013 Hvem er det som er de "offisielle" favorittene? Jeg orker ikke høre like nøye på alle sangene, men vil gjerne ha med meg de som antas å komme i topp ti :-) synes Finland var litt desperat og Spania sang sykt falskt i begynnelsen?!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2013 #11 Skrevet 18. mai 2013 Jeg liker alltid balladene best, og Estonia sin nå er jo veldig fin Anonym poster: 7b65e722cbaef7ab5b0ab2c247d63b73
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2013 #12 Skrevet 18. mai 2013 Noen som vet hvorfor Tyskland, England, Spania, Italia og Frankrikes slipper å gå igjennom semifinale hver år? Anonym poster: 6c0af2b2604c0bf1dd332949cc524460
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2013 #13 Skrevet 18. mai 2013 Likte Belgia litt jeg.... Hi hi! Anonym poster: ff3088523127c9e5f369e948b2014662
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2013 #14 Skrevet 18. mai 2013 Hvem er det som er de "offisielle" favorittene? Jeg orker ikke høre like nøye på alle sangene, men vil gjerne ha med meg de som antas å komme i topp ti :-) synes Finland var litt desperat og Spania sang sykt falskt i begynnelsen?! Danmark tror jeg Anonym poster: 6c0af2b2604c0bf1dd332949cc524460
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 18. mai 2013 #15 Skrevet 18. mai 2013 Noen som vet hvorfor Tyskland, England, Spania, Italia og Frankrikes slipper å gå igjennom semifinale hver år? Anonym poster: 6c0af2b2604c0bf1dd332949cc524460 Money talks, heter det vel?
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 18. mai 2013 #16 Skrevet 18. mai 2013 FANTASTISK koreografi fra Belarus
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2013 #17 Skrevet 18. mai 2013 Belarus bør vinne pris for lengste og fineste bein. Nydelig hår også, som å se i et speil hahaha Anonym poster: 6c0af2b2604c0bf1dd332949cc524460
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 18. mai 2013 #18 Skrevet 18. mai 2013 Ja, hun hadde kjempefine bein da, det skal hun ha!
SameSara Skrevet 18. mai 2013 #20 Skrevet 18. mai 2013 Liker Malta. En ukomplisert gla`sang. Og så heier jeg masse på Norge!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2013 #21 Skrevet 18. mai 2013 Dere ser vel på NRK 3?? Mye artigere med Ronny og Co fra P3morgen !! Anonym poster: ef058bac42e629d2e1bcd83f027667c2
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2013 #22 Skrevet 18. mai 2013 Dere ser vel på NRK 3?? Mye artigere med Ronny og Co fra P3morgen !! Anonym poster: ef058bac42e629d2e1bcd83f027667c2
Seriøst Skrevet 18. mai 2013 #23 Skrevet 18. mai 2013 Beina var det som fikk mest oppmerksomhet her også. Ellers godt å se at jeg ikke er den eneste som syns Finland sitt bidrag var tragisk...
Pussy Galore Skrevet 18. mai 2013 #24 Skrevet 18. mai 2013 Synes Finland var irriterende catchy, men har et soft spot for den syngende legen fra Malta. Synd at han synger litt surt...
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2013 #25 Skrevet 18. mai 2013 Liker ikke Finland sin, fint refreng..... "Fuck you fuck you" som egentlig skal være "For you, for you", hehe noen må gi henne et engelskkurs. Anonym poster: 4a1f262f76d876fa6e8423feaf00d319
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå