Gå til innhold

Klarer ikke bli venner med foreldrene til barna mine barn leker med.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overskriften er kanskje litt missvidende. Alle foreldrene er kjempetrivelige og vi har en god tone og har det kjempefint sammen når vi treffes. Det jeg opplever er at noen av damene søker "mer" vennskap, eller "dypere" vennskap om jeg kan kalle det det. De prater om alt mellom himmel og jord, og jeg vet stort sett alt om oppturer og nedturer i forholdet deres, hva de gjør i sengen, hvilket forhold de har til andre venninner og hvordan de har det inni seg+++

Jeg føler vennskapet vårt er mer et forhold hvor vi prater om været, hva vi har til middag, hvordan vi oppdrar barna, deler erfaringer rundt barna og hvordan vi får hverdagen til å gå opp. Mulig dette er overfladisk og jeg burde kanskje hive meg på "bølgen"..... Men jeg har andre venninner som jeg har hatt lenge som jeg deler mine indre følelser med, så har liksom ikke det store behovet for å legge ut om livet mitt på et "dypere" nivå til disse damene.....

Hvordan har dere det med foreldrene til deres barns venner?

Anonym poster: a4c1215e32b2fd86583b43d09f0a666a

Videoannonse
Annonse
Gjest Cilla&Ian
Skrevet

Jeg syns du gjør det helt riktig : ) man skal jo ikke brette seg ut for hvem som helst, nei jeg er for å snakke om alt med de som er mine nermeste venninner, klart jeg er jo gode venner med de andre kvinnene til barna i barnehagen, men ikke "så" gode venner at de vet alt om meg : )

Skrevet

Er en mor her som forteller om veldig personlige ting på den måten. Jeg føler ikke jeg kjenner henne godt nok til å gjøre det samme, men det gjør meg ingenting at hun gjør det. Prøver bare å svare så godt jeg kan på det hun sier, evt gir råd eller stiller oppfølgingsspørsmål hvis situasjonen tilsier det.

Jeg har ikke andre venner sånn som deg da, så jeg håper egentlig å fortsette å ha kontakt med henne å bli bedre kjent. :)

Anonym poster: 578e729a1b529dfd8d20c7428b6a4abd

Skrevet

Jeg tenker at man har da plass til flere venner, spesielt dersom kjemien stemmer... Men jeg bretter sjelden ut om sexlivet vårt, selv til mine beste venner altså..

Anonym poster: 16ba2da3851250ffb5db0d4c6d13e144

Skrevet

Jeg tenker at man har da plass til flere venner, spesielt dersom kjemien stemmer... Men jeg bretter sjelden ut om sexlivet vårt, selv til mine beste venner altså..

Jeg har absolutt plass til flere venner, men ikke om jeg må "brette ut" om livet mitt slik de gjør.

Anonym poster: a4c1215e32b2fd86583b43d09f0a666a

Skrevet

Vet du hva, jeg synes folk som lar folk fortelle åpent om seg selv og selv holder kortene tett til brystet er kjedelige. Det er faktisk nitrist å bare sitte å prate om barneoppdragelse og nye gardiner i lengden. Sex er helt greit å snakke om synes jeg.

Anonym poster: 803e5a4154c6c197a3e6a34f0f38e36f

Skrevet

Vet du hva, jeg synes folk som lar folk fortelle åpent om seg selv og selv holder kortene tett til brystet er kjedelige. Det er faktisk nitrist å bare sitte å prate om barneoppdragelse og nye gardiner i lengden. Sex er helt greit å snakke om synes jeg.

Enig.

Anonym poster: 7827c68ac8cf99329541d05a3304b34f

Skrevet

Enig.

Anonym poster: 7827c68ac8cf99329541d05a3304b34f

Jeg snakker ikke bare om barneoppdragelse, men sex blir litt for privat å dele..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...