Anonym bruker Skrevet 18. mai 2013 #1 Skrevet 18. mai 2013 Hvordan feires denne? Hva forventes av oss gjester? Gave? Har forstått at blomster er tingen hvertfall Skal på skolen hennes først før vi går ut og spiser et eller annet fancy sted. Noen her som kan gi meg råd/ tips til eventuelle gaver? Hvor mye pynter man seg? Som i konfirmasjon? Blir moro med en annen variant enn vår russefeiring hvertfall Anonym poster: 411375240b778a77aa56374fa53741dd
Lille krøll Skrevet 18. mai 2013 #2 Skrevet 18. mai 2013 Blomster på skolen, ev lite kosedyr i bånd som henges rundt halsen. Kjøpes litt overalt ferdig med bånd. Så er det litt forskjellig, de fleste har en middag eller "fika" (kaffe og kaker) før de går på byen med sine venner. Jeg fikk bla en digital kamera, en fin kniv (jeg fortsatt har og bruker hver dag etter 10 år) kjøretimer, kjøleskapsmagneter. De fleste som tar studenten kler seg i hvitt, gutta i dress. Jeg hadde pyntet meg som til konf.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2013 #3 Skrevet 19. mai 2013 Svenskenes "russefeiring" er mye mer verdig enn nordmenns rølpete russefeiring, med non-stop puling og fyll i 3 uker i lurvete klær. Anonym poster: d024f9f56f82a6538e928e5416da6be5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå