Gå til innhold

Er jeg en gleder dreper?+


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor i Oslo jeg feiret 17 mai med mine 2 barn på 12 år og 8 mnd nede i byen.

Jeg ble fryktelig irritert på unge og ungdommer dem for å sprutet party spray over alt. Mine barn og jeg fikk dette på oss ufrivillig dette griseriet som er både ulovelig ,giftig og miljøskadelig .Jeg sa flere gang til dem at vi synes dette ikke var artig.Er jeg blitt en gammel tante eller er det lov å bli irritert.

 

Anonym poster: 4a598be3c175f9e84b41eb4c70a5acbd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er lov å være en gammel tante.

 

Anonym poster: 2fbffe60519bbe169be81260fdf5906e

Skrevet

Hvis det ødelegger klærne dine hadde jeg blitt irritert

 

Anonym poster: 5a2ee15fc222414a814de124e4e53759

Skrevet

Ja sant det kom på klærne også på vogna til baby.En gutt sa hvis du ikke liker dette så kan du bare gå hjem.Dette er faktisk ulovelig vært på nyhetene denne sprayen.

 

Anonym poster: 4a598be3c175f9e84b41eb4c70a5acbd

Skrevet

Jeg er helt enig i at det er veldig unødvendig å bruke slik spray, barna min får ikke lov. Men jeg hadde ikke brukt energi på å tante meg til. Hadde heller flyttet meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...