Anonym bruker Skrevet 18. mai 2013 #1 Skrevet 18. mai 2013 Jeg bor i Oslo jeg feiret 17 mai med mine 2 barn på 12 år og 8 mnd nede i byen. Jeg ble fryktelig irritert på unge og ungdommer dem for å sprutet party spray over alt. Mine barn og jeg fikk dette på oss ufrivillig dette griseriet som er både ulovelig ,giftig og miljøskadelig .Jeg sa flere gang til dem at vi synes dette ikke var artig.Er jeg blitt en gammel tante eller er det lov å bli irritert. Anonym poster: 4a598be3c175f9e84b41eb4c70a5acbd
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2013 #2 Skrevet 18. mai 2013 Det er lov å være en gammel tante. Anonym poster: 2fbffe60519bbe169be81260fdf5906e
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2013 #3 Skrevet 18. mai 2013 Hvis det ødelegger klærne dine hadde jeg blitt irritert Anonym poster: 5a2ee15fc222414a814de124e4e53759
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2013 #4 Skrevet 18. mai 2013 Ja sant det kom på klærne også på vogna til baby.En gutt sa hvis du ikke liker dette så kan du bare gå hjem.Dette er faktisk ulovelig vært på nyhetene denne sprayen. Anonym poster: 4a598be3c175f9e84b41eb4c70a5acbd
Elsker livet Skrevet 18. mai 2013 #5 Skrevet 18. mai 2013 Jeg er helt enig i at det er veldig unødvendig å bruke slik spray, barna min får ikke lov. Men jeg hadde ikke brukt energi på å tante meg til. Hadde heller flyttet meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå