Gå til innhold

er det mulig å elske en mann hele livet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg klarer det :(

Jeg forelsket meg i nye menn rett som det er :(

Anonym poster: 84053effe4248fe5b278a9b53735ceeb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt spørsmål :-) Jeg tror det er mulig å elske en mann hele livet! Om man kan være forelsket hele livet tror jeg ikke....dessverre.... Jeg har vært sammen med mannen min i ti år og elsker han så utrolig høyt, men forelskelsen har gått over for lenge siden :-p Dvs kan fremdeles kjenne sommerfugler i magen en vårdag, og han har "ordnet" seg :-) Det har skjedd flere ganger at jeg har blitt sjarmert av andre menn, og ønsket der og da at jeg hadde vært singel. Fornuften er heldigvis større enn impulsiviteten, så jeg vet at det ikke er grønnere på den andre siden!

Anonym poster: 28a8d10dc9d1f294dbadf4ee60b0b5be

Gjest Cilla&Ian
Skrevet

Hm, vel np er bare jeg 21 år, så jeg kunne svart på dette om jeg hadde vært 10 eller 20 år eldre, men nå i dag så ja, jeg tror man kan elske en mann hele livet, jeg er fortsatt forelsket i min første kjærlighet, og det har jeg vært i 7 år nå, vi er venner i dag, men vi sluttet å være kjærester sommeren 2008.

Skrevet

Etter jeg var i et bryllup i spania for noen år siden er jeg overbevist om at man kan elske, til og med være forelsket hele livet. Der var eldre ektepar som også var gjester. De var langt opp i syttiårene, men oppførte seg som nyforelskede turtelduer. De leide hender og svømte i lag i sjøen, de kysset hverandre da de trodde ingen såg de... De var utrolige søte i lag :D

Skrevet

Etter 9 år er jeg fortsatt forelsket i samme mann. Har tidvis vært betatt av andre. Vi er flinke til å ikke la hverdagen sluke oss, og bruker mye tid på kos og oppmerksomhet. Vi bader sammen hver eneste kveld, da ligger vi i vannet og snakker om alt mulig. Jeg tror det er viktig. En annen ting vi gjør, som ikke alle gjør, er å ha sex med andre, sammen. Jeg er utrolig nyforelska hver gang vi har hatt "besøk" av noen andre!J

Jeg tror jeg kommer til å være forelsket i mange år til!

Anonym poster: 538e439fcfc5af2d2f847c93344487fe

Skrevet

Hadde du spurt meg før jeg møtte gubben hadde jeg svart nei. Etter 12 år sammen kam jeg ikke se et liv uten han. Småforelsker meg innimellom i andre, men elsker de ikke nok til å gå fra mann og barn.

Skrevet

Ja, men det er ikke sikkert du liker han hele tiden ;-)

Anonym poster: 383669616b972f9edf438584950e4c53

Skrevet

Forelskelse og kjærlighet er to forskjellige ting, HI.

Anonym poster: 8ef83507d263cf01f8c0513c8a4ce506

Gjest sug lut
Skrevet

Ja, men som en over her sier, det er ikke sikkert du liker ham hele tida. Det er heller ikke sikkert at han er DIN mann.

Skrevet

Ja :)

Anonym poster: 27e7d4803f60014bc8e59bd2fdd1150c

Skrevet

Nja, ikke helt sikker. Ser imidlertid også voksne par som helt tydelig elsker hverandre høyt godt etter 70. Er nokså sikker på at de ikke har elsket hverandre like høyt hele tiden. Mine foreldre har vært gift i snart 50 år og det er åpenbart for alle at de virkelig elsker hverandre. Jeg vet allikevel at det har vært perioder der de har vært nokså nært skilsmisse. Jeg tror kjærligheten vil gå litt opp og ned i en lagvarig relasjon, men at man kan finne den igjen selv om det har vært "dødt".

Forelskelse derimot mener jeg er en mer flyktig følelse, den vil svekkes over tid. Kan blomstre opp igjen i perioder. De aller aller fleste til oppleve å være betatt av andre underveis i ekteskapet sitt, men det trenger ikke bety at man må gå fra hverandre eller å faktisk gjøre noe med den forelskelsen.

Skrevet

Ja, det er det selvfølgelig. Det betyr ikke at man ikke kan bli betatt av andre menn innimellom, men jeg elsket min mann hele tiden, og hadde garantert fortsatt med det til vi begge ble hauggamle. Vi hadde det utrolig bra sammen.

Vi var sammen i nesten tjue år, gift i nesten 18, men dessverre fikk han kreft og døde. Følte da at hele universet sluknet og at verden falt i grus.

Anonym poster: 1e1519a8db020362ee5d0e65d9c216fa

Skrevet

Forelskelse vil det nok gå opp og ned med i løpet av eit forhold, men eg har stor tru på at kjærleiken er tilstades heile tida i gode forhold.

Skrevet

Jeg har hvertfall bestemt meg for å elske min mann resten av livet :)

Anonym poster: c109ff1b74234cc2d7f5e6b66eda11e0

Gjest thricane
Skrevet

Håper det. Har holdt sammen i 14 år og synes han blir flottere for hvert år.

Skrevet

Det tror jeg!

Har vært sammen med mannen i 15 år og elsker ham fortsatt! Ble til og med nyforelska for litt siden og da holdt vi på som kaniner en periode! :D

Anonym poster: 8e09d49adb6d771c21717b04a2e5cd26

Skrevet

Det går fint ann å elske samme mann hele livet, men å være forelsket hele tiden er svært uvanlig.

Anonym poster: 3d861c656e5188d22c8e7e72212ae65f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...