Gjest Kira bjeffer! Skrevet 18. mai 2013 #1 Skrevet 18. mai 2013 Frokost inntatt i hagen med tskjorte og shorts Barfot i gresset Tivoli med karuseller og sukkerspinn Barn som plasker i bassenget Grillmat Og før barna tok kvelden hadde vi en løpetur på gresset i torden og pøsregn. Mammaen synes det er like morsomt som barna Jeg elsker slike dager, la det bli mange flere!
ms.Pond Skrevet 18. mai 2013 #2 Skrevet 18. mai 2013 25 grader og stekende sol Barfot mamma i sommerkjole og Junior i nettoen Bading i balje i hagen, lunsj inntatt i nettoen (for de minste) Isspising er en nødvendighet for å holde kroppstempen på et akseptabelt nivå Pinsebål, grilling og god stemning med store og små i nabolaget T-skjorte til klokka passerer halv ti om kvelden Gid hver kveld kunne være sånn.
Gjest sug lut Skrevet 18. mai 2013 #3 Skrevet 18. mai 2013 Lekre, lyse, lette sommerdag! Timesvis i sola i bare shorts og bh på balkongen fra soloppgang, kaffe og hageblad og plantepusling og mange vannkanner til mangemange krukker, og sol sol sol! Og så badetur faktisk, ikke det at JEG bada men småripsen min bada masse, og vi hadde kjøpt med nye tegneserier, Nemi og Pondus til mor og Scooby-doo til lille bade-engel, og campingstoler og kaldt drikkke. Og kveldstur i sjutida som fortsatt var så varm at jeg gjerne skulle gått naken. Og nå er det lys varm sommerkveld, Dronning Ingrid lyser rosahvit og vakker mot granene i kveldslyset, ungen skal legge seg og mor skal ha øl på balkongen. La det vare!
stjertløvetann Skrevet 18. mai 2013 #4 Skrevet 18. mai 2013 Og før barna tok kvelden hadde vi en løpetur på gresset i torden og pøsregn. Mammaen synes det er like morsomt som barna Misunnelig!! Ved den minste antydning til torden ligger jeg allerede med dyna godt over hodet, og gardinene trukket for. Jeg HATER torden, men skulle virkelig ønske at det ikke var sånn. Forøvrig har dagen her vært så fin og varm at vi ga en god, lang faan i å være inne og rydde til det store familieselskapet imorgen, og koste oss heller ute i hagen med fotball, is og såpebobler. Jeg angrer nok på det imorgen, men men - we'll cross that bridge when we get there
Gjest sug lut Skrevet 19. mai 2013 #5 Skrevet 19. mai 2013 Sjøen er innviet! Det kan meldes inn at den er kald - hjernefryskald - men lekker. Og så har den masse fine skjell og steiner og sneglehus.
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 19. mai 2013 #6 Skrevet 19. mai 2013 Sjøen er innviet! Det kan meldes inn at den er kald - hjernefryskald - men lekker. Og så har den masse fine skjell og steiner og sneglehus. Så herlig! Vi vurderte sjøen i dag også, men det ble med oppvarmet basseng i hagen. Neste gang derimot!
Gjest Siklerotte Skrevet 19. mai 2013 #7 Skrevet 19. mai 2013 Jeg valgte absolutt riktig Norgeshelg! Joggetur i skogen (jeg savner aller mest norsk natur og stillhet, ingenting kan måle seg), masse god mat, kaker og enda mer is, strandbesøk på oss i dag også (men vi var ikke så tøffe at vi badet, det var kaldt nok å dyppe tærne). Jeg har fått enda mer sommerfarge og ferien ble utvidet enda en dag, selv om jeg ikke burde tørre, men været var rett og slett for bra. Ungene i shorts, kjole og sand mellom tærne. Har også fått med oss mengder av skjell og fine steiner. Og det er grønt og fine hvite blomstertrær overalt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå