Gå til innhold

Hva gjør dere på Pinseaften?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen koser oss med iskald cider på hverandaen:-) i kveld skal vi ha reker, krabbe og hvitvin:-) Melodi grand prix skal vi også få med oss:-)

Ha en fin Pinseaften allesammen!

Anonym poster: 0deef16a046ca6bccbc8b15368b97400

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal grille når lisja har lagt seg.

Skrevet

Grille, drikke kald øl (alkoholfritt til meg), se på MGP og koooose oss <3

Skrevet

Lille gull og barnefar har reist på hytten. og jeg skulle egentlig ut med noen venner men vurderer å pakke å reise etter på hytta da jeg ikke er helt klar for å være fra lille gull på natten enda :/

Skrevet

Her har vi hatt søsteren min og ungene hennes på besøk, da ble de en hel gjeng med barn som har lekt, herjet og kost seg i hele dag. Is på terassen, vann i vanngeværene, sykler, sparkesykler, baller, sandkasse husker og morro mens vi voksne har sittet og sløvet i varmen.

Ungene fikk bestemme menyen i dag så da ble det taco til middag, som vi har spist på verandaen, under parasollen.

Nå har besøket reist hjem, ungene sitter sløve og slitne i sofaen og ser barne-TV. Mannen er ute i båten med en kamerat og jeg gleder meg til en kald cola zero og en god bok på verandaen når ungene er i seng etterpå :)

Anonym poster: 4be7534542f90cc1f2178924a52165da

Skrevet

Fortsette å ligge her i stolen min, og bli oppvartet :P

Har fått gjort masse i urtehagen i dag, og nå sier den lille bølla som bor i magen at det er nok prosjekter for i dag.

Så mannen ordner grillmat, mens jeg ligger behagelig henslengt og nipper til et stettglass med eplemost :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...