Anonym bruker Skrevet 18. mai 2013 #1 Skrevet 18. mai 2013 Jeg så en ung mor på butikken i dag. Babyen hennes ble født i februar og satt i paraplytrille. Jeg håper noen sier noe til henne. Anonym poster: 0e6b393861e5f7b8510f3ba3b8c4884c
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2013 #2 Skrevet 18. mai 2013 Hvordan vet du at babyen ble født i februar? Kjenner du henne? Anonym poster: 564d67e664143984f2432e87d05039a0
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2013 #3 Skrevet 18. mai 2013 Ja jeg kjenner til hennes alder og babyens alder, men jeg kjenner henne ikke personlig. Det ville ha vært veldig rart om jeg skulle slippe alt, løfte eget barn og løpe ut av kassaområdet for å fortelle henne at hun gjør noe dumt. Anonym poster: 0e6b393861e5f7b8510f3ba3b8c4884c
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 18. mai 2013 #4 Skrevet 18. mai 2013 Det kan jo hende at det var den eneste vogna hun hadde tilgjengelig og at hun kun brukte den mens hun var i butikken. Det er ikke farlig i små omganger. Kanskje babyen er sterk nok til å sitte ,noen babyer går når de er 6-7 mnd. Jeg tror jeg hadde blitt ganske sur om noen hadde kommet bort og blandet seg med hvilken vogn jeg brukte.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2013 #5 Skrevet 18. mai 2013 Jenta mi satt på egen hånd når hun var ca 3 mnd, ikke at jeg brukte paraplytrille eller sportsvognen, ene og alene fordi hun ikke viste noe interesse for å se seg om, men hun satte seg opp selv fra liggende stilling. Reiste seg opp når hun var 5,5 mnd og gikk litt før hun var 7 mnd.. Vi startet med sportsdelen på vogna når hun var 5 mnd, da var hun mer opptatt av å sitte å se seg rundt, enn å ligge nede. Anonym poster: 76db2342b23e20e487ba27c3fb07a917
❤lille stjerne❤ Skrevet 18. mai 2013 #6 Skrevet 18. mai 2013 Jeg ser innimellom folk gjøre ting som jeg mener er for tidlig, ikke riktig osv (og det samme kan det hende folk tenker om meg og barnet mitt i blant), men man kan rett og slett ikke begynne å belære andre om hvordan de skal ta seg av og oppdra barna sine. Så lenge man ikke blir vitne til noe som er alvorlig så får man tenke hva man vil og la være å kommentere det synes jeg. Med alvorlig så tenker jeg på ting som hvis man ser noen som slår barnet, ikke passer på barnet f.eks ved trafikkert vei osv. For tidlig i paraplytrille, for store barn i vogn, andre barns smokkebruk og slike ting har man ingen rett til å blande seg i.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2013 #7 Skrevet 18. mai 2013 Jenta mi satt på egen hånd når hun var ca 3 mnd, ikke at jeg brukte paraplytrille eller sportsvognen, ene og alene fordi hun ikke viste noe interesse for å se seg om, men hun satte seg opp selv fra liggende stilling. Reiste seg opp når hun var 5,5 mnd og gikk litt før hun var 7 mnd.. Vi startet med sportsdelen på vogna når hun var 5 mnd, da var hun mer opptatt av å sitte å se seg rundt, enn å ligge nede. Anonym poster: 76db2342b23e20e487ba27c3fb07a917 Nå tror jeg du bløffer litt? Reise seg opp fra liggestilling når hun er tre mnd? Haha. Anonym poster: b8e34e198c4075fc02fe86b86ad0abf7
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2013 #8 Skrevet 18. mai 2013 Hvis dette var en reell bekymring du hadde, skulle du ha sagt "noe" selv. Mest sannsynlig hadde du fått beskjed om å få deg et liv. Hvilket hadde vært en godt råd. Anonym poster: 8a20ed230d145f318d3020fab3ce1f41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå