Gå til innhold

Det å kommentere Facebook statuser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en snåling på jobb. Hadde han vokst opp i dag er jeg sikker på at han hadde fått en eller annen diagnose. Han er mellom 50 og 60 år.

Jeg er ikke av dem som legger ut mest Facebook statuser, men inn i mellom gjør jeg det og noen dager kan det bli hele 2-3, så kan det gå uker før neste.

Nå har det blitt sånn at pga denne mannen tenker jeg nøye gjennom hva jeg skriver. Han kommenterer ALT. Hadde han bare gjort det på Facebook så hadde jeg ikke brydd meg. Han kommer opp på kontoret til meg og maser i det vide og brede. Skrev jeg noe på fredag så kommer han på mandag og kommentere alle jeg evt. har skrevet i helgen. Ikke bare en gang, men flere ganger ganger i løpet av helgen.

I og med at han er en kollega føler jeg at jeg ikke kan slette han. Kan heller ikke be han slutte for da går han helt i "hundene" og blir sur. Mannen er jo ikke helt som han skal.

Hva gjør man med sånt?

Anonym poster: 85028d1fc6ded27f09db986c56e568d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

går an å legge ut innlegg og velge at han ikke ser de, uten å måtte slette han som venn ;)

Anonym poster: 496de00b47ea77632b7dd78f3bebaddd

Skrevet

Hvordan gjør jeg det?

Skrevet

når du skriver status, trykk på knappen ved siden av "publiser". Trykk på "egendefinert", og der kan du velge hvem du vil skjule statusen for. Håper du får det til :)

Anonym poster: 496de00b47ea77632b7dd78f3bebaddd

Skrevet

Tusen takk... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...