Anonym bruker Skrevet 18. mai 2013 #1 Skrevet 18. mai 2013 Hva spiste dere i løpet av en dag? Blir glad for "menyforslag". Kan man spise et par egg og salat f.eks, eller må det kun være kjøtt/fisk til hvert måltid? Anonym poster: ad8b322357349fd418fd1fad3e078fff
Gjest thricane Skrevet 18. mai 2013 #2 Skrevet 18. mai 2013 Gikk på den i ca 10 dager. Raste ned og spratt rett opp igjen, så vet ikke om jeg vil anbefale den. Er mer laget for folk som trener mye og som skal ta av fett rett før sommeren. Jeg spiste mye kyllingfilet med urter og kesam mager inntil.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2013 #3 Skrevet 18. mai 2013 Hvor mange innlegg har du tenkt å skrive om slanking egentlig. Ser du legger ut desperate innlegget flere ganger om dagen! Anonym poster: 6e42a899eec43e28d8e752db78a679c6
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2013 #4 Skrevet 18. mai 2013 Hvor mange innlegg har du tenkt å skrive om slanking egentlig. Ser du legger ut desperate innlegget flere ganger om dagen! Anonym poster: 6e42a899eec43e28d8e752db78a679c6 Ærlig talt.. Jeg har to innlegg om det, så hvor desperat er det liksom.. Og synes det er fint å spørre her inne, her er det mange mennesker av alle slag, og mulig å få et ok svar der andre gir av sine erfaringer. Desperat er jeg ikke, veier 80kg, og det er slett ikke galt. Ønsker ned 10kg, men det er ikke noe must. Skjønner ikke hvorfor mennesker som deg, går inn på tråder som ikke interesserer deg og blander deg oppi hva andre skriver. Bare hopp over tråden da vel HI Anonym poster: ad8b322357349fd418fd1fad3e078fff
Papegøyeblomst Skrevet 18. mai 2013 #5 Skrevet 18. mai 2013 Du kan jo sjekke inne på slankeforumet, det er mange tråder om den dietten der. Den er veldig effektiv (i alle fall på meg), men blir ganske tung etter hvert - hvert måltid må tilberedes, og du må ha full kontroll på hver dags matinntak, for å holde deg til riktig fett/karb/proteinmengde. Jeg skal ha 150 g protein pr dag, og dette er en gj.snittlig dagsmeny: Frokost: 4 kokte eggehviter og en hel agurk Lunch : en pakke roastbeef (pålegg) og en halv crispisalat. Middag fordelt på 2 måltider på etterm/kveld: 5-600g kyllingfilet stekt i litt vann, med blomkål i biter, karri og chili. Til kvelds"kos" 100g frosne bringebær m litt steviasukker. Spiste også en del reker, ( ca 1 kg frosne m skall, blir 2-300 g uten skall), med salat og sitron. Eggeplomme er forbudt. Hvor mye proteiner du skal ha pr. dag avhenger jo av hva målvekten din er. Du ganger målvekten (antall kg) mede 2,5. F.eks er målvekten 60kg blir det 60x2,5= n150 g protein pr dag.
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 18. mai 2013 #6 Skrevet 18. mai 2013 Du kan jo sjekke inne på slankeforumet, det er mange tråder om den dietten der. Den er veldig effektiv (i alle fall på meg), men blir ganske tung etter hvert - hvert måltid må tilberedes, og du må ha full kontroll på hver dags matinntak, for å holde deg til riktig fett/karb/proteinmengde. Jeg skal ha 150 g protein pr dag, og dette er en gj.snittlig dagsmeny: Frokost: 4 kokte eggehviter og en hel agurk Lunch : en pakke roastbeef (pålegg) og en halv crispisalat. Middag fordelt på 2 måltider på etterm/kveld: 5-600g kyllingfilet stekt i litt vann, med blomkål i biter, karri og chili. Til kvelds"kos" 100g frosne bringebær m litt steviasukker. Spiste også en del reker, ( ca 1 kg frosne m skall, blir 2-300 g uten skall), med salat og sitron. Eggeplomme er forbudt. Hvor mye proteiner du skal ha pr. dag avhenger jo av hva målvekten din er. Du ganger målvekten (antall kg) mede 2,5. F.eks er målvekten 60kg blir det 60x2,5= n150 g protein pr dag. Hvis ikke jeg husker feil så har du gått på denne dietten før? Hvor mye tok du av og på hvor lang tid? Starter på mandag på psmf, har gått på ketolysekuren i snart 5 uker og gått ned 6 kg. Har ikke mange ukene før jeg skal til syden så tenkte at på denne dietten Så går man gjerne litt fortere ned enn ketolysekuren? Men det er slik at man skal ha Max 20gram karbo og fett i løpet av dagen og 2,5 gram protein pr kg av målvekten? Min målvekten er 60 så da blir det 150 gram protein om dagen. Er det noe annet jeg bør vite? Vet man skal holde seg unna mat som inneholder mer enn 5 gram karbo/fett pr 100 gram, unngå sukker, hvetemel, poteter osv. Kun egg, rent kjøtt og enkelte grønnsaker sant?
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2013 #7 Skrevet 18. mai 2013 psmf er best for de som skal gå ned betydelig mye i vekt, som trenger tid til å lære nye spise rutiner, og lære om mat, eller de som skal ta av seg noe fett rett før event ol. Ikke om man bare skal ned 10 kg. Om man skal ned 20 kg + så er denne dietten idel, det tar en mnd minst, og man bruker betydelig med tid på å lære innhold i mat ol. Selv gått ned 40 kg på denne dietten, gikk opp igjen 5 kg når jeg sluttet, men det er bare en overgang, etter dette gikk jeg ned 15 kg, pga nytt kosthold, og ny måte å vurdere mat på. Anonym poster: d67189bee7591006409972bbfe3e9a71
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2013 #8 Skrevet 18. mai 2013 psmf er best for de som skal gå ned betydelig mye i vekt, som trenger tid til å lære nye spise rutiner, og lære om mat, eller de som skal ta av seg noe fett rett før event ol. Ikke om man bare skal ned 10 kg. Om man skal ned 20 kg + så er denne dietten idel, det tar en mnd minst, og man bruker betydelig med tid på å lære innhold i mat ol. Selv gått ned 40 kg på denne dietten, gikk opp igjen 5 kg når jeg sluttet, men det er bare en overgang, etter dette gikk jeg ned 15 kg, pga nytt kosthold, og ny måte å vurdere mat på. Anonym poster: d67189bee7591006409972bbfe3e9a71 Jeg har tenkt å starte på psmf dietten imorgen. Jeg veier 77kg og er bare 164 høy. Vil helst ned til 60 kg. Har tenkt å gå på psmf dietten i 4,5uke, for jeg reiser til syden om 4,5 uke. Har lagt på meg mye på ett år pga depresjon og har dermed brukt mat som trøst. Er kommer ut av depresjonen og har ett normalt kosthold nå, men går så tregt når man bare får ned 0,5 kg uken. Så da er en denne dietten egnet for meg eller? Har 17 kg jeg vil ha vekk. Og hvor mye tror du det er mulig å gå ned på 4 uker på denne dieten for meg? Anonym poster: 25602100e5003f537291ffce56b11653
Papegøyeblomst Skrevet 18. mai 2013 #9 Skrevet 18. mai 2013 Jeg gikk ned 7,5 kg på 3 uker, så gikk jeg over på vanlig lavkarbo etter hvert. Har tatt et par uker med psmf innimellom for å få litt fres på sakene av og til. Bruk f.eks diett.no og legg inn alt du spiser, så kan du se hvor mye karb/fett/prot etc du påutter i deg. Anbefaler å veie alt i begynnelsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå