Gå til innhold

For mange personer i sommerhuset

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har leid oss sommerhus i Danmark i fjorten dager og har leid et som er spesialtilpasset for våre hunder. Dermed tok vi ett som har plass til seks personer,enda vi i utgangspunktet kun skulle være fire. Så ville vår sønn være med i en uke og det var jo uproblematisk.

Men så kommer problemet. Vår datter med samboer ønsker også å komme noen dager, og da blir vi flere enn det som er tillatt. Og nå kjenner jeg at jeg får litt angst da jeg er en lovlydig person. Men jeg synes også det er vanskelig å si nei.

Hva ville dere ha gjort? Det er ikke mulig å bytte til noe større dessverre.

Anonym poster: 592becb4e9ef249b82558fbdbfee556a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må dere jo si nei til datter da. Er ikke verre, hun spurte sist.

Anonym poster: d3ecb540df3f573a042e7f71b47b8e88

Skrevet

Da får vel hun komme når broren er reist.

Anonym poster: 45aed9885dca8dec787d6d884bd7be0f

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Enkel sak: De to søsknene må dele disse to ukene, en uke på bror og en uke på søster. Svært enkelt.

Ellers så må jeg nok innrømme at det er ikke sikkert jeg hadde brydd meg så veldig hardt om vi var en person "for mye" i huset en natt eller to...

Skrevet

TS: Telt i hagen er ikke lov og begge har like ferieuker. I tillegg er datteren min en sårbar person, så jeg kvier meg for å avvise henne.

Vurderer å ta med telt og så får de ligge etter tur i telt på nærmeste campingplass om natten.

Anonym poster: 592becb4e9ef249b82558fbdbfee556a

Skrevet

Du får jo bare si til henne hvordan det er, hun kom sist og forventer vel ikke at dere skal gå tilbake på et ja som broren har fått for at hun skal få være der i stede...............

Si at det ikke er plass men om det finnes en campingplass i nærheten kan de jo være hos dere på dagene og sove der

Anonym poster: c02974ef78bd7ee6991ede989b341589

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...