MammantilNurket Skrevet 18. mai 2013 #1 Skrevet 18. mai 2013 (endret) ... på naboens trampoline De har tre barn som hopper på trampoline til _alle_ døgnets tider uten tilsyn. Har sett mor én gang. De tre barna krangler seg i mellom og ut i fra hva jeg har sett går det stort sett utover minstemann. Noen ganger har de besøk av nabobarn og da er det de som får gjennomgå. I min verden er dette ukurant!! Ungene skriker, krangler, sloss, gråter og er alt annet enn gode med hverandre. Jeg begynner å bli dyktig lei. Det er stooor forskjell på gode lekelyder og noe som høres ut som utbruddet av ww4 (ww3 fant sted i går). Hva gjør jeg? Jeg orker ikke tanken på å ha dette frem til de pakker inn trampolinen til høsten I jobbsammenheng vet jeg jo nøyaktig hva jeg ville gjort, men dette er jo en helt annen arena ... og det er foresattes ansvar. Endret 18. mai 2013 av MammantilNurket
Gjest SHOC Skrevet 18. mai 2013 #2 Skrevet 18. mai 2013 Spyl dem med hageslangen hver gang lydnivået blir for høyt.
MammantilNurket Skrevet 18. mai 2013 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2013 Spyl dem med hageslangen hver gang lydnivået blir for høyt. Hahaha ... fristende, men vi har tenkt å bo her noen år til Tenkte med i disse baner: Hvordan kommunisere til foresatte at det kanskje er lurt å lage noen regler for bruk av trampoline slik at ingen blir alvorlig skadet f.eks. "Det er ikke lov å hoppe på hodet til lillebror" osv.
Major HotLips Houlihan Skrevet 18. mai 2013 #4 Skrevet 18. mai 2013 Går det an å be de flytte trampolinen til en mer egnet plass? Så får de ha verdenskrigene sine for seg selv
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2013 #5 Skrevet 18. mai 2013 Tviler på at foreldrene bryr seg, de må jo høre alt bråket de også. Kanskje du kan liste deg ut i natt og ta alle fjærene Anonym poster: 9052f62d5a254eead5f1e29974436c9a
MammantilNurket Skrevet 18. mai 2013 Forfatter #6 Skrevet 18. mai 2013 Dette er rekkehuslandsby med knøttsmå hager bak huset, ellers en meget god idé.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 18. mai 2013 #7 Skrevet 18. mai 2013 Trampolinenabokrangler er jo et velkjent tema/minefelt, google litt og se om du får noen tips
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 18. mai 2013 #8 Skrevet 18. mai 2013 http://www.google.com/m?hl=no&gl=no&client=ms-android-samsung&source=android-launcher-widget&action=devloc&q=trampoline+nabokrangel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå