Gå til innhold

Føler du deg tjukk i bunad?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjør jeg:( En må jo være sylslank for å ikke se tjukk ut føler jeg..

Bunaden min er høy i livet og jeg føler jeg ser så brei ut under beltet, ser ut som jeg er gravid I profil selv om det ikke ser sånn ut i vanlige klær..

Bunaden er jo fin, men føler meg ikke helt vel I den.

Anonym poster: 6b7a8501a5d51b78f2bcf4e6aa309622

Videoannonse
Annonse
Gjest Julia1984
Skrevet

Nei!! Når det er sagt er vel bunad det eneste plagget som ikke er fint på sylslanke!!

Skrevet

Ja, det gjør jeg, feilt og fin :-)

Men ser jo rundt meg at det gjelder de aller fleste voksne damer, så det skal vel være sånn da.

Føler meg vel, men innser jo at den ikke akkurat får frem noen figur under alle lagene med ull. Sikkert ikkke meningen heller.

Skrevet

Nei, jeg får "korsettliv", og ordentlig smal midje. At det som er under beltet buler litt er helt ok, føler meg ikke tykk for det.

Anonym poster: 5cf02e16da2e18205bcaf1976aae7aca

Skrevet

Aldri følt meg tjukk i bunad. Bunad er fint på alle :)

Skrevet

Elsker å gå i bunaden. Den eneste gangen jeg har følt meg tjukk i bunad, var da jeg var gravid i 7. mnd..

Anonym poster: 90dd9dfca45bd108d915bc9bbffc750d

Skrevet

Nei :-) Men så er min figursydd, med veldig innsving i livet.

Skrevet

Jeg føler meg ikke tykk i bunad, men føler kanskje at muffinsen blir litt mer synlig :P

Anonym poster: dcdcda0de1af4bef2cf7633b5ff9987c

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Nei, man blir ikke akkurat tynnere i bunad, det er nokså mange tykke lag... Men er bunaden tilpasset deg, så er du uansett fin i bunad. :D

Skrevet

Nei!! Når det er sagt er vel bunad det eneste plagget som ikke er fint på sylslanke!!

Signerer denne! Bunad er fines på de som har tydelige former:) Og jeg syns ikke noen ser spes tjukk ut i bunad

Anonym poster: b1fa92c8c927fe47d4a25f5ead3b2186

Skrevet

Jeg synes faktisk at bunad er finest om man er slank siden alle faar litt ekstra med bunaden paa.

Anonym poster: 670096c0d4e9bcabd1ccd2b1d8f2eb1c

Skrevet

Eh bunad er finest på syyylslanke siden alle ser litt større ut i de. Så mange stoore idag. Noen slanke og fine men flest store. Lett gjemme flesk i de.

Anonym poster: 378473b4076805355b599d564d6fede3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...