Gå til innhold

Kakepriser på 17 mai. Dyrt ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller helt greit fordi det er en god sak (fau)

 

Små kakestykker kr 20,-

Brus kr 30,-

 

Dette er på skolens arrangement.

 

Anonym poster: d1d4b497a9ccbbfddc59b9c60d7cb02e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller helt greit fordi det er en god sak (fau)

 

Små kakestykker kr 20,-

Brus kr 30,-

 

Dette er på skolens arrangement.

 

Anonym poster: d1d4b497a9ccbbfddc59b9c60d7cb02e

 

Her kostet et kakestykke halvparten - 10kr

 

Anonym poster: 4259b703144c0b9f709b4366736d276e

Skrevet

Helt ok.

Hos oss går det til polentur i niende klasse.

Om vi bruker 200 eller 300 til pølser, brus og is til familien gjør vel ingen forskjell?

 

Anonym poster: 5b89a3bf72b7d82dcd66b2b33fa14440

Skrevet

Det er det jeg er vant til også. Og brus 20-25.

Betalte 90 kr for tre små kakestykker og en brus i dah. Og de kakene var delt i ganske så små firkanter.

 

 

Hi

 

Anonym poster: d1d4b497a9ccbbfddc59b9c60d7cb02e

Skrevet

Det er det jeg er vant til også. Og brus 20-25.

Betalte 90 kr for tre små kakestykker og en brus i dah. Og de kakene var delt i ganske så små firkanter.

 

 

Hi

 

Anonym poster: d1d4b497a9ccbbfddc59b9c60d7cb02e

Skrevet

Vi har idag betalt:

Kaffe 10

Brus 20

Kake 10

Pølse 20

Vaffel 15

 

Syns det var helt greie priser, kaffen kunne kanskje kosta 5....

Skrevet

Vi hadde 10 kr for kake og 20 for brus. Gedigne kakestykker, orket maks et hver!

 

Anonym poster: 1e765da0ab8932a9da9b76a8e8315b8b

Skrevet

Hos oss koster det 100 kr for voksne å komme inn. Barn gratis. Kake og kaffe inkludert:-)

Skrevet

Vi kjøpte kaffekopp for 20 kr. Da drikker du så mye du vil. Kake kr 10, brus 25 og sjokolade 15.

 

Anonym poster: c58245192486120841ca6a4fa760d6dd

Skrevet

Her betalte vi 25kr for kakestykke, 15kr for kaffe og 20kr for brus

 

Anonym poster: ae143cc1cb9e1467c85c3bd7e38af433

Skrevet

Vi betalte 25 kr for brus og 25 kr for krone is. Kjøpte kun til ungene så ble 100 kr.

 

Anonym poster: daee3c9322d5ea729ae090ed2358ffa5

Skrevet

Her koster det;

Kake - 10 kr

Kaffe - 5 kr

Pølse - 20 kr

Brus - 20 kr

Lapskaus - 40 kr

Hamburger - 25 kr

Is - 10 (pinup, lollipop etc).

 

Anonym poster: 7e83efa746699e904e6890da11e434ac

Skrevet

Vi betalte:

Kaffe: 10 kr

Kake: 15 kr

Brus: 20 kr

Is: 10/15 kr (spørs størrelse)

Rundstykker: 10 kr

Saft: 5 kr

Pølse: 15 kr

 

Synes dette var billig jeg, var i barnehagen

 

Anonym poster: 5ea260206af81652804ffdd0e605ccac

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Kake/snitt - kr 15,-

Kaffe - kr 15,-

Pølse - kr 25,-

Brus - kr 25,-

Is - vet ikke, kjøpte ikke.

 

Går til fau og skolekorpset, helt greit, syns jeg.

Skrevet

Jeg kjøpte bare kake i dag, kostet 10 pr. stk. den første timen og deretter tok de halv pris på alt!

Synes det var utrolig teit, jeg kjøper ikke mer kake fordi det er billig denne dagen.. Pengene går til leierskole for 7.kl. så de kunne tatt fullpris hele tiden!

 

 

 

Anonym poster: 3952b1de78c552470775c8544630fa77

Gjest Morn du
Skrevet

Kaffe 20.

Rundstykke 20

Kake 20

Kroneis 20

Pølse 20

Pinup 10

Brus 20

Skrevet

Dyrt.. Brus 25 og kake/ kaffe 10 kr her på skolen. Heilt greie priser :)

Skrevet

Skal de tjene på salget kan de ikke ha gi bort priser på alt. Hos oss koster brusen 25kr, og det syns jeg ikke er dyrt. Jeg vet de betaler 19kr for brusen, så hadde de tatt 20kr for den hadde de tjent lite. (Jeg vet hvor de handler, og de handler inn pga sponsing, god returordning og endel andre fordeler)

 

Pengene de tjener på dette arrangemanget går mine barn tilgode, derfor legger jeg gladelig igjen penger der.

 

Anonym poster: bd2b748d5544f6e408148b4f39b8bace

Skrevet

Jeg reagerte også på kakeprisene i dag. Mulig det er lenge siden jeg har handlet kake og kaffe på 17 mai, men jeg syns det var mye å betale 60 kr for to kakerstykker og en brus (20 kr/stk). For meg var det ikke noe problem, jeg hadde bare meg selv å handle til, men for en familie på 4-5 stk blir det veldig mye penger.

 

Jeg syns heller at de kan ta litt mer for brus og kaffe, det er tross alt noen man stort sett bare kjøper en stk av, mens kaker og pølser vil man gjerne ha mer av.

 

 

 

Anonym poster: 3454297d6d4abef270cc97932bf3872d

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet (endret)

Ettersom jeg må ut med alt fra 45 kr og oppover til godt over 60 kr for ETT kakestykke på en hvilken som helst kafé til vanlig , synes jeg 20 kr er spottpris! Det kommer jo barna til gode. Og når ellers kan man gå på kafé og kjøpe kaffe og brus til 10 og 20 kroner?

Endret av UndrendeUllteppe
Skrevet

På skolen hos oss kostet brus 25 kr. Hva kakene kostet vet jeg ikke for vi kjøper ikke kaker på arrangementer. Vet jo ikke noe om hygienen rundt disse kakene.

 

I følge Mattilsynet er det ikke lov og selge hjemmelagde kaker.

Jeg har selv vært med og arrangere noe for en skole, en forelder insisterte på at vi måtte søke om tillatelse til å selge hjemmelagdekaker. Fikk avslag tvert..

 

 

Anonym poster: 57c8905c43ce04df163c5fbdce1b89cc

Skrevet

Her var det kupongsystem: kr. 100,- for et kort med 6 klipp for mat og drikke (altså mat ett klipp, drikke ett klipp).

Helt ok synes jeg. 17.mai er uansett en dag da vi bruker alt for mye penger på.

Skal man først gjøre noe den dagen og bruke penger syns jeg ikke man skal gnite på pengene der det går til en god sak hvertfall.. Kutt da heller ned på tivoli, jalla-gassballonger fra div. selgere og kanskje alkoen til mor og far...?

 

Anonym poster: 9828872bf6e5a5f99e9a47b6296c6da5

Skrevet

På skolen hos oss kostet brus 25 kr. Hva kakene kostet vet jeg ikke for vi kjøper ikke kaker på arrangementer. Vet jo ikke noe om hygienen rundt disse kakene.

 

I følge Mattilsynet er det ikke lov og selge hjemmelagde kaker.

Jeg har selv vært med og arrangere noe for en skole, en forelder insisterte på at vi måtte søke om tillatelse til å selge hjemmelagdekaker. Fikk avslag tvert..

 

 

Anonym poster: 57c8905c43ce04df163c5fbdce1b89cc

 

Akkurat det stemmer ikke heeeelt...

Titt her snuppa:

 

http://www.mattilsynet.no/mat_og_vann/matservering/kortvarig_salg_av_mat/

 

Anonym poster: 9828872bf6e5a5f99e9a47b6296c6da5

Skrevet

Vi har idag betalt:

Kaffe 10

Brus 20

Kake 10

Pølse 20

Vaffel 15

 

Syns det var helt greie priser, kaffen kunne kanskje kosta 5....

 

Likt som hos oss :)

 

Anonym poster: 00c0a14196f1d4785aadbef841fa2c8a

Skrevet

Her var det kupongsystem: kr. 100,- for et kort med 6 klipp for mat og drikke (altså mat ett klipp, drikke ett klipp).

Helt ok synes jeg. 17.mai er uansett en dag da vi bruker alt for mye penger på.

Skal man først gjøre noe den dagen og bruke penger syns jeg ikke man skal gnite på pengene der det går til en god sak hvertfall.. Kutt da heller ned på tivoli, jalla-gassballonger fra div. selgere og kanskje alkoen til mor og far...?

 

Anonym poster: 9828872bf6e5a5f99e9a47b6296c6da5

 

Nå brukte ikke vi ei krone åå tivoli, gassballonger eller alkohol for drn del. Støtter gjerne saken, men synes det hadde vært gøyere å bruke pengene på lodd og leker.

 

 

Hi

 

Anonym poster: d1d4b497a9ccbbfddc59b9c60d7cb02e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...