Anonym bruker Skrevet 17. mai 2013 #1 Skrevet 17. mai 2013 Eller helt greit fordi det er en god sak (fau) Små kakestykker kr 20,- Brus kr 30,- Dette er på skolens arrangement. Anonym poster: d1d4b497a9ccbbfddc59b9c60d7cb02e
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2013 #2 Skrevet 17. mai 2013 Eller helt greit fordi det er en god sak (fau) Små kakestykker kr 20,- Brus kr 30,- Dette er på skolens arrangement. Anonym poster: d1d4b497a9ccbbfddc59b9c60d7cb02e Her kostet et kakestykke halvparten - 10kr Anonym poster: 4259b703144c0b9f709b4366736d276e
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2013 #3 Skrevet 17. mai 2013 Helt ok. Hos oss går det til polentur i niende klasse. Om vi bruker 200 eller 300 til pølser, brus og is til familien gjør vel ingen forskjell? Anonym poster: 5b89a3bf72b7d82dcd66b2b33fa14440
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2013 #4 Skrevet 17. mai 2013 Det er det jeg er vant til også. Og brus 20-25. Betalte 90 kr for tre små kakestykker og en brus i dah. Og de kakene var delt i ganske så små firkanter. Hi Anonym poster: d1d4b497a9ccbbfddc59b9c60d7cb02e
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2013 #5 Skrevet 17. mai 2013 Det er det jeg er vant til også. Og brus 20-25. Betalte 90 kr for tre små kakestykker og en brus i dah. Og de kakene var delt i ganske så små firkanter. Hi Anonym poster: d1d4b497a9ccbbfddc59b9c60d7cb02e
DaTuMa Skrevet 17. mai 2013 #6 Skrevet 17. mai 2013 Vi har idag betalt: Kaffe 10 Brus 20 Kake 10 Pølse 20 Vaffel 15 Syns det var helt greie priser, kaffen kunne kanskje kosta 5....
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2013 #7 Skrevet 17. mai 2013 Vi hadde 10 kr for kake og 20 for brus. Gedigne kakestykker, orket maks et hver! Anonym poster: 1e765da0ab8932a9da9b76a8e8315b8b
gresskar Skrevet 17. mai 2013 #8 Skrevet 17. mai 2013 Hos oss koster det 100 kr for voksne å komme inn. Barn gratis. Kake og kaffe inkludert:-)
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2013 #9 Skrevet 17. mai 2013 Vi kjøpte kaffekopp for 20 kr. Da drikker du så mye du vil. Kake kr 10, brus 25 og sjokolade 15. Anonym poster: c58245192486120841ca6a4fa760d6dd
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2013 #10 Skrevet 17. mai 2013 Her betalte vi 25kr for kakestykke, 15kr for kaffe og 20kr for brus Anonym poster: ae143cc1cb9e1467c85c3bd7e38af433
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2013 #11 Skrevet 17. mai 2013 Vi betalte 25 kr for brus og 25 kr for krone is. Kjøpte kun til ungene så ble 100 kr. Anonym poster: daee3c9322d5ea729ae090ed2358ffa5
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2013 #12 Skrevet 17. mai 2013 Her koster det; Kake - 10 kr Kaffe - 5 kr Pølse - 20 kr Brus - 20 kr Lapskaus - 40 kr Hamburger - 25 kr Is - 10 (pinup, lollipop etc). Anonym poster: 7e83efa746699e904e6890da11e434ac
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2013 #13 Skrevet 17. mai 2013 Vi betalte: Kaffe: 10 kr Kake: 15 kr Brus: 20 kr Is: 10/15 kr (spørs størrelse) Rundstykker: 10 kr Saft: 5 kr Pølse: 15 kr Synes dette var billig jeg, var i barnehagen Anonym poster: 5ea260206af81652804ffdd0e605ccac
Gjest Hercule Poirot Skrevet 17. mai 2013 #14 Skrevet 17. mai 2013 Kake/snitt - kr 15,- Kaffe - kr 15,- Pølse - kr 25,- Brus - kr 25,- Is - vet ikke, kjøpte ikke. Går til fau og skolekorpset, helt greit, syns jeg.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2013 #15 Skrevet 17. mai 2013 Jeg kjøpte bare kake i dag, kostet 10 pr. stk. den første timen og deretter tok de halv pris på alt! Synes det var utrolig teit, jeg kjøper ikke mer kake fordi det er billig denne dagen.. Pengene går til leierskole for 7.kl. så de kunne tatt fullpris hele tiden! Anonym poster: 3952b1de78c552470775c8544630fa77
Gjest Morn du Skrevet 17. mai 2013 #16 Skrevet 17. mai 2013 Kaffe 20. Rundstykke 20 Kake 20 Kroneis 20 Pølse 20 Pinup 10 Brus 20
Fomle84 Skrevet 17. mai 2013 #17 Skrevet 17. mai 2013 Dyrt.. Brus 25 og kake/ kaffe 10 kr her på skolen. Heilt greie priser
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2013 #18 Skrevet 17. mai 2013 Skal de tjene på salget kan de ikke ha gi bort priser på alt. Hos oss koster brusen 25kr, og det syns jeg ikke er dyrt. Jeg vet de betaler 19kr for brusen, så hadde de tatt 20kr for den hadde de tjent lite. (Jeg vet hvor de handler, og de handler inn pga sponsing, god returordning og endel andre fordeler) Pengene de tjener på dette arrangemanget går mine barn tilgode, derfor legger jeg gladelig igjen penger der. Anonym poster: bd2b748d5544f6e408148b4f39b8bace
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2013 #19 Skrevet 17. mai 2013 Jeg reagerte også på kakeprisene i dag. Mulig det er lenge siden jeg har handlet kake og kaffe på 17 mai, men jeg syns det var mye å betale 60 kr for to kakerstykker og en brus (20 kr/stk). For meg var det ikke noe problem, jeg hadde bare meg selv å handle til, men for en familie på 4-5 stk blir det veldig mye penger. Jeg syns heller at de kan ta litt mer for brus og kaffe, det er tross alt noen man stort sett bare kjøper en stk av, mens kaker og pølser vil man gjerne ha mer av. Anonym poster: 3454297d6d4abef270cc97932bf3872d
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 17. mai 2013 #20 Skrevet 17. mai 2013 (endret) Ettersom jeg må ut med alt fra 45 kr og oppover til godt over 60 kr for ETT kakestykke på en hvilken som helst kafé til vanlig , synes jeg 20 kr er spottpris! Det kommer jo barna til gode. Og når ellers kan man gå på kafé og kjøpe kaffe og brus til 10 og 20 kroner? Endret 17. mai 2013 av UndrendeUllteppe
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2013 #21 Skrevet 17. mai 2013 På skolen hos oss kostet brus 25 kr. Hva kakene kostet vet jeg ikke for vi kjøper ikke kaker på arrangementer. Vet jo ikke noe om hygienen rundt disse kakene. I følge Mattilsynet er det ikke lov og selge hjemmelagde kaker. Jeg har selv vært med og arrangere noe for en skole, en forelder insisterte på at vi måtte søke om tillatelse til å selge hjemmelagdekaker. Fikk avslag tvert.. Anonym poster: 57c8905c43ce04df163c5fbdce1b89cc
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2013 #22 Skrevet 17. mai 2013 Her var det kupongsystem: kr. 100,- for et kort med 6 klipp for mat og drikke (altså mat ett klipp, drikke ett klipp). Helt ok synes jeg. 17.mai er uansett en dag da vi bruker alt for mye penger på. Skal man først gjøre noe den dagen og bruke penger syns jeg ikke man skal gnite på pengene der det går til en god sak hvertfall.. Kutt da heller ned på tivoli, jalla-gassballonger fra div. selgere og kanskje alkoen til mor og far...? Anonym poster: 9828872bf6e5a5f99e9a47b6296c6da5
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2013 #23 Skrevet 17. mai 2013 På skolen hos oss kostet brus 25 kr. Hva kakene kostet vet jeg ikke for vi kjøper ikke kaker på arrangementer. Vet jo ikke noe om hygienen rundt disse kakene. I følge Mattilsynet er det ikke lov og selge hjemmelagde kaker. Jeg har selv vært med og arrangere noe for en skole, en forelder insisterte på at vi måtte søke om tillatelse til å selge hjemmelagdekaker. Fikk avslag tvert.. Anonym poster: 57c8905c43ce04df163c5fbdce1b89cc Akkurat det stemmer ikke heeeelt... Titt her snuppa: http://www.mattilsynet.no/mat_og_vann/matservering/kortvarig_salg_av_mat/ Anonym poster: 9828872bf6e5a5f99e9a47b6296c6da5
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2013 #24 Skrevet 17. mai 2013 Vi har idag betalt: Kaffe 10 Brus 20 Kake 10 Pølse 20 Vaffel 15 Syns det var helt greie priser, kaffen kunne kanskje kosta 5.... Likt som hos oss Anonym poster: 00c0a14196f1d4785aadbef841fa2c8a
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2013 #25 Skrevet 18. mai 2013 Her var det kupongsystem: kr. 100,- for et kort med 6 klipp for mat og drikke (altså mat ett klipp, drikke ett klipp). Helt ok synes jeg. 17.mai er uansett en dag da vi bruker alt for mye penger på. Skal man først gjøre noe den dagen og bruke penger syns jeg ikke man skal gnite på pengene der det går til en god sak hvertfall.. Kutt da heller ned på tivoli, jalla-gassballonger fra div. selgere og kanskje alkoen til mor og far...? Anonym poster: 9828872bf6e5a5f99e9a47b6296c6da5 Nå brukte ikke vi ei krone åå tivoli, gassballonger eller alkohol for drn del. Støtter gjerne saken, men synes det hadde vært gøyere å bruke pengene på lodd og leker. Hi Anonym poster: d1d4b497a9ccbbfddc59b9c60d7cb02e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå