Gå til innhold

Hm, trodde vi skulle bruke mye penger i dag :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde tatt ut 500 kr, og tenkte vel at dette skulle bli lite til oss 4 (2 voksne og 2 barn). Men det holdt i lange baner. Sitter igjen med 250 kr. Det lønner seg med andre ord å gå til den lokale skolen for kake og brus i stedet for kafé. Med dette har vi kjøpt gassballong som var det dyreste, 2 sukkerspinn, is, pølser, kaker og brus i laaange baner. Vi er alle stappmett og fornøyde. I tillegg til et fantastisk lekeområde. Jupp, dette blir det tradisjoner av :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gleder meg til det blir 17mai feiring på skolen igjen neste år. Nå har det vært anleggsområde der i to år, og dermed har skolen droppet arrangemang. Neste år skal vi kose oss på skolen igjen.

I år ble det billig for oss, for her var vi opptatt i korps. Så da fikk vi ikke tid til å bruke penger i byen. Neste år kan det hende det blir like billig,for minstemor sier hun vil begynne i korpset også.

Anonym poster: 1b7afb00dcc239bea130b9f102fa62ee

Skrevet

Her ble det brukt ca 40 kr på hver sin is til ungene etter toget, ellers spiste vi resten av pølser og is hjemme, så ikke blakket oss vi heller :P

Anonym poster: ab691cc4a05e18ecfde758c319b5f2fe

Skrevet

Vi brukte 40 kr (ei brus kvar på sjukeheimen) pluss kakeingrediensar til ei bløtkake. Absolutt overkommelig :)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Vi brukte 350 ca på tivoli. Synes det er unødvendig dyrt med 50 kr per karusell! Spesielt når barna er så små at man må kjøre sammen med dem, vips - 50 kroner til! Men vi hadde det morsomt da, det er jo det viktigste :)

Skrevet

Ja der sier du noe :)Vi har brukt 160 kroner i dag :-O Fire pølser, to brus, to saft, to sukkerspinn og en bolle. Lønner seg å dra på skolene ja :) Men jeg var skuffet over uteområdet, lekestativene var langt unna kafèen, så vi voksne måtte gi fra oss det fine bordet vårt for å være med ungene (de er 2 og 5 år), og lekeapparatene var så gamle at jeg trodde de skulle falle fra hverandre. Ingen fisking eller andre leker heller. Akkurat nå synes jeg det er litt kjipt at vi sogner til byens eldste og mest slitte skole.

Skrevet

Vi har brukt 1000kr i dag. Fire pers som skal spise suppe på skolen - 200kr, aktiviteter, is, brus og kaker. Pengene fly, selv om man er på skolen.

Anonym poster: ba2600a5250963f5237ebcd9a1f73927

Skrevet

Har ikke brukt en krone idag. Er litt heldig at min pappa driver utested så det fikk vi. Lunsj hos familie og grilling hos annen familie.

Men pleier å bruke penger altså...veldig flink til det

Anonym poster: 913f3655da8bfcd3d6e7c3a19fff2434

Skrevet

Vi spiser alltid ute på restaurant på 17. mai, så der går det litt penger.... Veldig koselig da. Storfamilien samles med barn og barnebarn ;) Ellers har vi ikke brukt så mye. 1 is hver på ungene til 10 kr pr stk, pluss et kakestykke hver på oss voksne. Ingen av oss liker pølser, så det har vi ikke kjøpt.

Anonym poster: 97c89e346baee101b72e60d101e4ed6d

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

265,- pr voksen, spis så mye du orker, hva det kostet for barna vet jeg ikke, det var mannen som betalte... Kake, kaffe, brus og pølse etter toget ble kr 170,-, så det gikk noen kroner i dag også, men ikke avskrekkende.

Skrevet

Jeg hadde tatt ut 700kr. Så gikk det litt penger til 4 barn vi låner, til leker, is og brus. Og vi 4 brukte vel 200kr. Så satt igjen med litt penger jeg også.

Skrevet

Tok ut 1000, hadde 300 igjen! :)

2 voksne og 3 barn. De fikk små mye is, pølse og brus de orket, pluss at vi voksne spiste rømmegrøt. Og en is og brus

Syns ikke vi brukte mye penger i det hele tatt:)

Anonym poster: 36ce6873f742ca05a6bebd4a4f80834c

Skrevet

Brukte ikke 1 kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...