Anonym bruker Skrevet 17. mai 2013 #1 Skrevet 17. mai 2013 Hvor i Oslo eller omegn vil dere anbefale meg og gå for å få det gjort? Og kan dere, etter å ha lest videre her, gi meg tips til hva jeg kan tatovere? Usikker på hva slags motiv. Har egentlig lyst på en hundepote. Har schafer og den poten er stor, kan ikke ha full str. Sommerfugl kan også være aktuellt. Vil ikke ha en diger tatovering, men en som er fin. En tatovering trenger ikke ha noen annen betydning enn at den er fin. Ser på tatovering som et "smykke". Tatoveringen jeg har er liten. Legger ved et bilde av den ved siden av et kr.stykke. Har den over venstre bryst. Har akkurat fyllt 40 år og ønsker å bruke penger jeg har fått i gave på noe varig og ikke noe tull. Har tidligere hatt lyst til å tattovere flere sorte stjerner i forskjellige str. bak i nakken. Diskuterte dette med dama til xn (som jeg har et godt forhold til). Et par mnd. etterpå har hun gjort det. Eneste forskjellen er at hun har litt farve med. Er litt usikker på om det vil bli rart om jeg også får meg stjerner. Hva tror dere? Anonym poster: c4fe86f46f721a25cb8bc6751100c60b
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2013 #2 Skrevet 17. mai 2013 Jeg har ingen tatovør å anbefale i Oslo, men går du til en dyktig en og sier hva du vil ha sånn ca, så tegner de til deg så ser du hva du velger lykke til. Anonym poster: 5d92273a52d7c98f4e384174f9d5d68b
Bustetroll Skrevet 17. mai 2013 #3 Skrevet 17. mai 2013 (endret) timeless tattoo er bra tatoverte meg der for noen uker siden. Kjempeflinke folk. De er på facebook, masse bilder Er selv veldig glad i stjerner, og det er det MANGE som har, så syntes ikke det ville blitt så rart.. Eventuelt en pote som du sier. Er så mye fint å velge mellom Endret 17. mai 2013 av Skeptisimo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå