Anonym bruker Skrevet 17. mai 2013 #1 Skrevet 17. mai 2013 Heter det marengs? Hvor lenge må den i såfall piskes før den blir stiv? Anonym poster: 319b4440d2522c572a71cdb8b41580df
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2013 #2 Skrevet 17. mai 2013 Husk bakepulver. piskes til det blir topper i bollen.. Anonym poster: c3e48b46d7d06ffabb5df7557140576a
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2013 #3 Skrevet 17. mai 2013 Trenger vel ikke bakepulver? Jeg bruker eggehviter, sukker, hvitvinseddik, maizena, vaniljesukker. Perfekt sprø utenpå og seig inni. Anonym poster: 253cc670daaed157582bfa978cd813a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå