Urwa Skrevet 17. mai 2013 #1 Skrevet 17. mai 2013 At fra og md uke 28 skal man kjenne minst 5 bevegelser innen 20 min. Nå ble jg usikker for min baby kan være kjempe aktiv dn ene dagen og helt rolig dn andre dagen f.eks
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 17. mai 2013 #2 Skrevet 17. mai 2013 Nei, det kan det ikke være...babyen sover jo en del også. Her kan det godt gå noen timer uten særlig aktivitet, og så kan det være fullt sirkus lenge også. Veldig opp og ned, men så lenge jeg kjenner liv og det ikke er veldig annerledes enn normalt, så er jeg fornøyd er i uke 34, tror jeg...
Urwa Skrevet 17. mai 2013 Forfatter #3 Skrevet 17. mai 2013 Nei, det kan det ikke være...babyen sover jo en del også. Her kan det godt gå noen timer uten særlig aktivitet, og så kan det være fullt sirkus lenge også. Veldig opp og ned, men så lenge jeg kjenner liv og det ikke er veldig annerledes enn normalt, så er jeg fornøyd er i uke 34, tror jeg... Ohhh godt å lese
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2013 #4 Skrevet 17. mai 2013 jeg er i uke 33, og har det som deg...en dag med full aktivitivet, og neste dag,,veldig rolig. Går litt opp og ned. Anonym poster: bc26ffcd9682ebb7ca432d15f8fdbd79
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 17. mai 2013 #5 Skrevet 17. mai 2013 Forrige svangerskap var jeg innom føden pga lav aktivitet helt mot slutten, men da følte jeg virkelig at noe var annerledes enn vanlig. Man kjenner jo babyens normale mønster
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå