Gå til innhold

Er dette riktig? Lest på www.jordmorsiri

Anbefalte innlegg

Skrevet

At fra og md uke 28 skal man kjenne minst 5 bevegelser innen 20 min. Nå ble jg usikker for min baby kan være kjempe aktiv dn ene dagen og helt rolig dn andre dagen f.eks :(

Videoannonse
Annonse
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Nei, det kan det ikke være...babyen sover jo en del også. Her kan det godt gå noen timer uten særlig aktivitet, og så kan det være fullt sirkus lenge også. Veldig opp og ned, men så lenge jeg kjenner liv og det ikke er veldig annerledes enn normalt, så er jeg fornøyd ;) er i uke 34, tror jeg...

Skrevet

Nei, det kan det ikke være...babyen sover jo en del også. Her kan det godt gå noen timer uten særlig aktivitet, og så kan det være fullt sirkus lenge også. Veldig opp og ned, men så lenge jeg kjenner liv og det ikke er veldig annerledes enn normalt, så er jeg fornøyd ;) er i uke 34, tror jeg...

Ohhh godt å lese :)
Skrevet

jeg er i uke 33, og har det som deg...en dag med full aktivitivet, og neste dag,,veldig rolig. Går litt opp og ned.

Anonym poster: bc26ffcd9682ebb7ca432d15f8fdbd79

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Forrige svangerskap var jeg innom føden pga lav aktivitet helt mot slutten, men da følte jeg virkelig at noe var annerledes enn vanlig. Man kjenner jo babyens normale mønster ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...