Gå til innhold

Hvorfor sukkervann?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt ulike grunner til å gi ungen sukkervann. Hvorfor gir du, og hvor mye?

 

Anonym poster: a5f0be46079bf6b11c333de9a313ac08

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Magesmerter.

 

Anonym poster: 60987941da6ce77780ce791582a9d727

Skrevet

Det er den ene jeg har hørt om. Ved magesmerter, gir dere en halv tåteflaske (100 ml feks) eller bare et par ml?

 

Anonym poster: a5f0be46079bf6b11c333de9a313ac08

Skrevet

Gir 5 ml. Med sprøyte inn i munnen.

 

Anonym poster: a395e63ad907c29a59ffb860ce89b47b

Skrevet

5-10ml.

Jeg gav litt og litt, ikke alt på en gang.

Han roet seg helt ned da han fikk noen dråper i munnen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...