Anonym bruker Skrevet 17. mai 2013 #1 Skrevet 17. mai 2013 Har hørt ulike grunner til å gi ungen sukkervann. Hvorfor gir du, og hvor mye? Anonym poster: a5f0be46079bf6b11c333de9a313ac08
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2013 #2 Skrevet 17. mai 2013 Magesmerter. Anonym poster: 60987941da6ce77780ce791582a9d727
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2013 #3 Skrevet 17. mai 2013 Det er den ene jeg har hørt om. Ved magesmerter, gir dere en halv tåteflaske (100 ml feks) eller bare et par ml? Anonym poster: a5f0be46079bf6b11c333de9a313ac08
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2013 #4 Skrevet 17. mai 2013 Gir 5 ml. Med sprøyte inn i munnen. Anonym poster: a395e63ad907c29a59ffb860ce89b47b
førskolelæreren Skrevet 17. mai 2013 #5 Skrevet 17. mai 2013 5-10ml. Jeg gav litt og litt, ikke alt på en gang. Han roet seg helt ned da han fikk noen dråper i munnen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå