Gå til innhold

Grrrr... mannfolk og sykdom!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor blir alltid mannen min så fryktelig syk når det er noe ekstra som skjer? Det tar aldri feil, er det pakking, flytting, bursdager, dåper, åpen skole, dugnad, familiemiddag, eller 17 mai blir han alltid syk med litt snue og vondt i hue! Han begynte for noen dager siden, og i dag tidlig etter jeg hadde lagt frukost til hele familien, gjort barna klar og meg selv regnet jeg med at han kunne dra den late rævva si ut av sengen, suck it up og være med oss for å se barnetoget. Han kom ned, satt og sukket og stønnet og oste av negativitet og sure oppstøt under hele frukosten.. Jeg jagde han til sengs for han får ikke lov til å ødelegge dagen for oss andre fordi han selv er litt pjusk! Jeg fatter ikke at han kan klare å bite i seg at han har det litt vondt til fordel for barna og deres dag. Helt greit om han hadde hatt feber og var SKIKKELIG syk, men han er bare forkjøla!! Ta 2 paracet, noen nesedråper og la det stå til!

Jeg hater MANIFLU!!!

Og nei, er veldig glad i han utenom når han er frisk, så å kaste han på hue og rævva ut som noen her inne pleier å komme med forslag om er ikke aktuellt. :-)

Men om noen har tips om nettside som selger "Energitilsmåsykmannsomtrorhandørvedhvertåndedrag

mensomegentilgikkeerskikkeligsyk" tablett er jeg veldig takknemmelig for det!

Dagens 17 mai utblåsning!

Anonym poster: 0b8408ce533638d9f84e5fd3d102a94e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ikke skjønt at han faker? Er jo påfallende at det skjer ved alle store anledninger. Han er vel av den bedagelige typen som mener at det er legitimt å late som om han er syk så han kan få en fridag, samtidig som han driter i hvor mye ekstraarbeid det blir for deg. Egoistisk heter det, ikke syk eller mannesyk.

Anonym poster: 64d48c9238d62f750498a632afc3ce73

Skrevet

litt vanskelig å fake store mengder snott og høye nys eller?

Skrevet

Det er greit nok det, han er vel litt forkjølet eller allergisk (hadde vært borte fra samfunnet 80 prosent av all tid der var grunn nok til å være sengeliggende). Regner med at det samme gjelder for mannen din. Han bruker forkjølelsen som en unnskyldning for å slippe unna, det vil si at han rett og slett en egoistisk. Dæ

Anonym poster: 64d48c9238d62f750498a632afc3ce73

Skrevet

Høres ut som min, så her ble det stor diskusjon og jeg er så møkka dritt lei av at han aldri stiller opp så lenge det ikke er noe han syns er moro.

Anonym poster: 0f67a02627c915f7f649822af8ab4e9b

Skrevet

Er det mulig å få noen til å manne han opp litt. En snuemann med hodepine klarer fint å pine seg gjennom 17.mai om han ikke er av den veike eller feige typen.

Skrevet

Er det mulig å få noen til å manne han opp litt. En snuemann med hodepine klarer fint å pine seg gjennom 17.mai om han ikke er av den veike eller feige typen.

Ja, det er utrolig hvor mye mer som skal til før jeg må kaste inn håndkleet enn når mannen min gjør det.

Og det er irriterende, for jeg kjenner jo at jeg er skikkelig syk. Feber, vondt i hele kroppen og elendig form. Likevel står jeg opp med unger, gir de mat, får de i barnehage osv osv. Man kan jo ikke bare la det være!?

Men om mannen min blir litt snørrete så er han SYK! Jeg sier, du er ikke syk, bare litt forkjølt.. Da blir han ilter;)

Synd det ikke går an å måle hvor syk man egentlig er, for det hadde vært litt gøy å se en slik måling over et år.

Skrevet

Hvorfor blir alltid mannen min så fryktelig syk når det er noe ekstra som skjer? Det tar aldri feil, er det pakking, flytting, bursdager, dåper, åpen skole, dugnad, familiemiddag, eller 17 mai blir han alltid syk med litt snue og vondt i hue! Han begynte for noen dager siden, og i dag tidlig etter jeg hadde lagt frukost til hele familien, gjort barna klar og meg selv regnet jeg med at han kunne dra den late rævva si ut av sengen, suck it up og være med oss for å se barnetoget. Han kom ned, satt og sukket og stønnet og oste av negativitet og sure oppstøt under hele frukosten.. Jeg jagde han til sengs for han får ikke lov til å ødelegge dagen for oss andre fordi han selv er litt pjusk! Jeg fatter ikke at han kan klare å bite i seg at han har det litt vondt til fordel for barna og deres dag. Helt greit om han hadde hatt feber og var SKIKKELIG syk, men han er bare forkjøla!! Ta 2 paracet, noen nesedråper og la det stå til!

Jeg hater MANIFLU!!!

Og nei, er veldig glad i han utenom når han er frisk, så å kaste han på hue og rævva ut som noen her inne pleier å komme med forslag om er ikke aktuellt. :-)

Men om noen har tips om nettside som selger "Energitilsmåsykmannsomtrorhandørvedhvertåndedrag

mensomegentilgikkeerskikkeligsyk" tablett er jeg veldig takknemmelig for det!

Dagens 17 mai utblåsning!

Hadde han vært hjemme fra jobb i dag om det hadde vært vanlig arbeidsdag? Eller er han bare allergisk mot høytidsdager :)

Anonym poster: 6b95c169db968e6b586b7358a74ca36b

Skrevet

Skjønner deg! Gubben min er så ofte "syk" at jeg har sagt han må gå til legen ;) da har han litt "grums" i halsen og vondt i hodet. Og aaaaaltid feber...! Men måle skal han ikke. Og jeg sier at han hverken hoster eller snørrer, så hvor skal feberen komme fra? Og han smitter aldri meg eller baby! Han er ikke mye syk... Skjer sikkert en gang i mnd. Dersom jeg blir tett med hodepine en dag eller to, ja så tar jeg ibux og nesespray, -da funker man jo! Og de gangene jeg er mer syk enn det, så har jeg aldri feber, ennå det kan kjennes sånn ut. Jeg måler før jeg hevder at jeg har feber. Blir gaaaal av at han tror han har feber. Feber = må ligge i senga for han. Han har vel skjønt at uten feber kommer jeg bare med ibux, nesespray og halstabletter....

Skrevet

Godt å se at jeg ikke er helt aleine i verden med dette.. Han er virkelig verdens beste mann når han er frisk, men verdens største baby om snuen tar han. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...