Gå til innhold

Hjelper ikke å gå ned 15 kg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

For idet jeg får på meg bunaden ser jeg uansett ut om ei trinn budeie. Og med ei diger silkesløyfe i hekken, understrekes liksom at : Her kommer ei låvedør !

Men jauda. Liker bunaden min likevel jeg. Smekker, ny bikonokropp får jeg heller flashe på stranda i sommer.

Anonym poster: 9fc3c946b9b6b005cbf466631fa8b17e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er så lav at jeg ser ut som ei bolle i min :(

Anonym poster: c947dfedd01d686e3c6d2f1420591f71

Skrevet

Skulle ønske jeg hadde bunad, jeg...

Anonym poster: 07c2f694d96d8037c088a2fd414edf85

Skrevet

Jeg tror ikke jeg har sett en person som ser tynn ut i bunad, men jeg bryr meg ikke å bruker min uansett. Burde nok kanskje gått ned 5-10 kg til neste år så den ikke er så sprengt i livet, men... Det er jo også mulighet for å sy den om, men da blir det så endelig at jeg har lagt på meg ;)

Anonym poster: c5d261a751ab69236230dbe71da84214

Skrevet

Jeg har sett mange tynne i bunad, de med pærefasong. Ellers er det mange som egentlig ikke kler bunad. Jeg som har eplefasong ser bare gravid og kraftig ut i min bunad. Ønsker meg bunad fra stedet jeg nå bor på, der er livet til stakken plassert litt mer fornuftig.

Skrevet

Hva er poenget med bunad om man virkelig ikke kler den? Jeg ville virkelig ikke ha presset meg inn i den om jeg måtte være totalt ukomfortabel i den mesteparten av dagen.

Life is too short!

Anonym poster: d22a85567807151cd1290ab8994fbaf2

Skrevet

Bunaden representerer Norge og er noe av det nydeligste som finnes.

Skrevet

Hva er poenget med bunad om man virkelig ikke kler den? Jeg ville virkelig ikke ha presset meg inn i den om jeg måtte være totalt ukomfortabel i den mesteparten av dagen.

Life is too short!

Anonym poster: d22a85567807151cd1290ab8994fbaf2

Skjønnhetsidealet har vel kanskje endret seg litt siden den gangen bunadene ble til? Fint å holde på litt tradisjoner. De har ikke akkurat et spesielt moteriktig snitt noen av dem.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Takke meg til halvtjukke damer i bunad, enn damer som må dra overdelen av kjolen opp for ikke å vise brystvorta, samtidig som de holder den igjen rett under rumpa...så mange i dag kledd for lugubre nattklubber ala Praha, de morsomste var de som hadde 15-20 cm hæler og ikke helt visste hvordan de skulle bevege seg fremover...følte meg med ett litt gammel og inntørket, før jeg konkluderte med at man har forskjellig syn på hva som er fint og sømmelig en formiddag i byen bare...

Skrevet

Tenk på hvordan du ville sett ut med de 15 kiloene og bunad da ;)

Anonym poster: 79e9dea8a9fe8d7d8d7fbbd276b7d760

Skrevet

Tenk på hvordan du ville sett ut med de 15 kiloene og bunad da ;)

Anonym poster: 79e9dea8a9fe8d7d8d7fbbd276b7d760

Godt poeng :-)

Bunaden satt for en gang skyld pent uten å måtte presse igjen knappene. Selv om jeg synes livet er for høyst, sånn at det kan skjules omtrent en gravidmage under stakken uten problememer.

Men jeg elsker bunaden min da.

HI

Anonym poster: 9fc3c946b9b6b005cbf466631fa8b17e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...