Gå til innhold

Er det rart format på mobilversjonen hos dere?

Anbefalte innlegg

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Eller er det bare meg....har prøvd å fikse det, men vert ike hvordan jeg gjør det. Alt er for stort :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, samme her, sykt irriterende! Stilte inn i selve nettleseren at alt skal vises uten zoom (før hadde jeg normalt) og da ble det bra igjen. Kjedelig å måtte zoome ut manuelt hver gang man åpner en ny tråd. Men fikk i hvert fall fikset det sånn!

Anonym poster: cfa38f4d5796585916f6e4248e164558

Skrevet

ja. det startet slik i går.

Skrevet

JAAA ! Trodde jeg hadde trykket på noe med pølsefingrene mine, men da er det altså flere med samme problem.

Gjest lillesolstråla
Skrevet

Samme her.. startet igår kveld. Må zoome ut hver gang jeg åpner en ny tråd.

Skrevet

Ikke rart eller annerledes her :o

Skrevet

Jeg har det også. Sykt irriterende!

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Jeg får ikke engang til å zoome :(

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Jeg har Samsung og gikk på innstillinger på nettleseren, der sto zoom på medium, jeg satte den på «langt vekk» (hehe), og nå får jeg sett hele skjermen i hvertfall. Men alt er veldig smått :P

Skrevet

Har også samsung, men finner ikke innstillingene for nettleser? Needless to say, jeg er tidligere iphone bruker. Er ikke blitt så veldig godt kjent med S2'en enda.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Når du har oppe en nettside, som denne, trykker du på den «usynlige» knappen til venstre for midtknappen nederst på telefonen. Motsatt av tilbake-knappen altså. Da får du opp noen valg, trykk på «mer». Der får du en liste, og der står det også «innstillinger» :)

Skrevet

Samme problem her. Måtte sette det på langt vekk, og nå ser jeg nesten ikke teksten når jeg skriver

Skrevet

Jeg har Samsung og gikk på innstillinger på nettleseren, der sto zoom på medium, jeg satte den på «langt vekk» (hehe), og nå får jeg sett hele skjermen i hvertfall. Men alt er veldig smått :P

Takk, då slepp eg DIB-abstinens medan lisja søv :P
Skrevet

Jeg får ikke engang til å zoome :(

Jeg får heller ikke til å zoome med iPhone :(

Skrevet

Skrev om det på Ris og ros i går kveld. Drit.

Skrevet

Nå er set fikset her hos meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...