Gjest Ziva Skrevet 17. mai 2013 #1 Skrevet 17. mai 2013 Ønsker dere alle en flott dag. Her er det blå himmel med noen små sauer på og solen titter frem. Liten's første år i barnetoget og alt ligger til rette for en strålende dag Hurra!
Iiiiik Skrevet 17. mai 2013 #2 Skrevet 17. mai 2013 Gratulerer med dagen! Bunadskjorta ble strøket til slutt i går, to kaker ble gjort ferdig og ute er det 15 grader allerede. Det blir en fin dag
bIomstre Skrevet 17. mai 2013 #3 Skrevet 17. mai 2013 Gratulerer med dagen! Kan melde om skumle grå skyer, men også vind... Så vi er ille gærne og satser på at skyene blåser bort, og tar småsko og paraply. 17 grader faktisk Hipp hurra, måtte alle ha en flott dag!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 17. mai 2013 #4 Skrevet 17. mai 2013 10 grader, men det regner ikke. Og rundstykkene står i ovnen. Ha en fin dag!
ms.Pond Skrevet 17. mai 2013 #5 Skrevet 17. mai 2013 Gratulerer med dagen alle vakre kranglere! Finstasen er av, sommerkjolen er på, barfot i nygresset i 36 solrike, svette varmegrader. Puh! Junior sover en etterlengtet lur og jeg steker meg litt så lenge. Etterpå blir det grilling og kos med familien. For en nasjonaldag! Håper dere koser dere skikkelig og får feiret gamlelandet standsmessig
Patetica fåkksi Skrevet 18. mai 2013 #7 Skrevet 18. mai 2013 Gratulerer med overstått! Vel overtått, håper jeg? Det var en veldig fin dag her hvertfall. Det fineste med 17. mai er bunaden. Det beste er å ta den av etter 12 timer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå