Gå til innhold

Snakk om å glemme seg selv :P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom først på nå at jeg ikke har noe å ha på meg i dag.. Eier ikke en eneste kjole eller skjørt som jeg fortsatt passer :S

Jentungen har hatt klærne sine klare i over ett år, men hu mor..? Neida..

Andre som er flinke til å glemme seg selv oppi alt ?

Anonym poster: 8f1d28831810b7a5735408fffe74e62a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi... Det har jeg glemt jeg også! Og er gravid i niende mnd. Så ikke lett å finne noe som passer her heller ...

Skrevet

Jeg er også flink til å glemme meg selv om det er bryllup, dåp eller andre festeligheter. Når yngste skulle døpes kom jeg på kvelden før at jeg ikke hadde noe å ha på meg!! Heldigvis hadde ei venninne en kjole jeg kunne låne. I dag må være første gang på fler år at jeg har husket meg selv så i dag kan jeg roe litt ned ;-)

Anonym poster: 06b8fb846e252762ea8f6f0d978d3853

Skrevet

Ja, glemte å få med at jeg er 4 mnd på vei med nr 2, og magen er allerede på plass :P Så, nei er ikke lett å finne noe nå ;)

HI

Skrevet

Har du ikke en penbukse som passer fortsatt, evn tights? En pen tunika,eller lang topp,et smykke, stilig skjerf e.l. Ta på deg litt sminke og fiks håret ;) hipp hipp hurra!!

Skrevet

Sliter selv nå ja, kom på i går kveld at jeg måtte finne fram klær.

Skjørtene er for små (2 mnd siden fødsel), og ammer, så må ha noe ammevennlig ;p

Største datteren min kom også hjem i går kveld, skulle egentlig ha vært til faren, men fant heldigvis noe greit til henne da.

Anonym poster: 6f55b9d58d591ecfc3a27e85b4a445fd

Skrevet

Muuuligens at dressbuksa passer såvidt..

Tights? På meg? Ellers takk ;)

Får grave litt i skapet.. Ellers blir det mannens penskjorte :P Den passer hvertfall :)

Skrevet

nr 7 er HI ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...