Anonym bruker Skrevet 16. mai 2013 #1 Skrevet 16. mai 2013 Nå blir jeg snart gal! Har en baby på snart 1 år som aldri har sovet mer en 20min alene! Nå er jeg snart helt utslitt, jeg har andre barn som krever av meg også! Nå holder vi på på fjerde timen. Inn og ut av rommet, bysser og koser og står i.. Men han nekter å sove!!!!! Gi meg et råd, en fasit- hva gjør jeg nå??? Anonym poster: 640a95392e75098dc848c0dbd483c829
Rose04 Skrevet 16. mai 2013 #2 Skrevet 16. mai 2013 Legg han over i deres seng for en periode hvis han sover der, eller på sofaene der dere er. Da 1,5 åringen vår begynte i barnehagen, begynte han å våkne mellom 2-5 ganger fra han la seg kl 20 til vi la oss kl 23. Var utrygg pga barnehagestart. Vi lot han sove på fanget i stua/i senga vår i mange måneder for der sov han iallfall. Også prøvde vi litt etter litt over i egen seng igjen. Det gikk smertefritt. Det viktigste er at flest mulig sover mest mulig!!!
<3 TeseMor! <3 Skrevet 16. mai 2013 #3 Skrevet 16. mai 2013 finnes det søvngruppe eller nåke sånt i nærheten så kan du få råd frå fagperson
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå