Gå til innhold

Litt trist start på langhelgen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen har vært på lønningspils. Jeg fikk en sms ca.kl.17.30 også hørte jeg ikkenoe mer, han sendte sms i halv ni-tiden om at han var på vei hjem. Jeg spurte om han var sulten og detvar han. Hadde middag ferdig til han kom hjem i nitiden (hjemmelagde pannekaker med bacon og brie, ruccolasalat med cherrytomater m/hjemmekaget sennepsvineaigrette).

Da jeg fikk ham hjem var han rett og slett ganske børst. Han spiste maten sin, skrøt av den, takket pent og forsvant inn på soverommet. Tittet inn der for litt siden og nå ligger han og snorksovr. Han har aldri gjort noe liknende før. Vi har ikke barn.

Så her sitter jeg og er gravid, alene og kjenner på at jeg er ganske lei meg :(

Er heg skikkelig teit og hormonell?

Skal jeg snakke med ham om dette eller skal jeg la det passere?

Anonym poster: 2363affe32948cd4833590cf37814273

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La det passere.

Ser ikke problemet. Og om han er på lønningspils, så må man jo forvente at mannen drikker øl ? Jeg er ikke edru når jeg kommer hjem fra sånne arrangement ihvertfall.

Anonym poster: 599c94bff77352de2980459d8e34e7f6

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Du er nå skjønn!

Hva er problemet egentlig? Han er snill gutt og kommer hjem tidlig, han er sulten og spiser maten du laget til han og nå sover han og er helt sikkert i super form i morgen :)

Troooor kanskje at hormonene dine løper litt løpsk nå?

Skrevet

Og det triste med dette er??

Anonym poster: 36b66150829082b95272e6136c03fb49

Skrevet

Og det triste med dette er??

Anonym poster: 36b66150829082b95272e6136c03fb49

At han ikke tok oppvasken og gav henne dessert?

Jeg tror kanskje du er litt hormonell, eller så er det noe vi ikke helt klarer å få øye på.

Skrevet

Takk for svar :) hjernen min virker ikke om dagen. Er hormonene som løper løpsk, ja.

Jeg er kjempeheldig som har en, som dere skriver, snill gutt som kommer hjem tidlig.

Det er faktisk ikke noen big deal :)

Skrevet (endret)

Du...Dette skal du la passere, og det er ikke noe å ta på vei for. Mannen din kommer hjem i meget rimelig tid, spiser og skryter av maten for så å legge seg og sove bort rusen.

Kan skjønne at det føles litt ensomt for deg i kveld, men men, du og mannen er (forhåpentligvis) ikke siamesiske tvillinger....og det betyr at dere vil tidvis gjøre ting hver for dere. Når mannen og du står opp i morgen smiler du skjevt til han og spør om han har noen tømmermenn på besøk ;)

Endret av nerdybirdy
Skrevet

Han ryddet faktisk inn talerkenen sin i oppvaskamskinen også fortalte han meg en skikkelig teit vits han hadde hørt på jobben om en gammel dame med rullator og to røykende tenåringer i et bussleskur :)

Skrevet

Det høres helt normalt ut. Og jeg er ganske prippen på mannen ;) Sånn er det med lønningspils. I morgen vil han sikkert bruke tid på deg :) Det er veldig vanlig å være trøtt når helgen kommer, og trenge hvile etter lønningspils. Syns ikke man kan forvente melding på lønningspils, så lenge det ikke blir veldig sent eller man har avtale om å meldes.

Anonym poster: 19913c37f8aa9801cefab0c0fe4cfb06

Skrevet

nååh :wub: flashback fra tiden som overhormonell :) Som den gangen jeg klikket i vinkel og kastet en skittentøyskurv i veggen fordi min mann (slemme mannen) tok en slurk av jusen min.. ^_^

Han har ikke gjort noe galt såvidt jeg forstår ut fra det du skriver. :)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hihihi, beklager men dette var litt morsomt. Satt og ventet spent på det triste som hadde skjedd og syntes det hele var litt spennende. Og så....gikk han og la seg? :o

Nei, dette må være et prakteksemplar på drikkende menn...vær glad til du ;) og kos deg med en "hjemme alene" kveld ;)

Skrevet

Fantastisk! Gå og legg deg sammen med mannen, så er du utsovet, litt mindre sliten og kanskje litt mindre hormonell i morgen ;) Det var veldig lurt at du i stedet for å kjefte på mannen, skrev et innlegg her og faktisk skjønte at du tok feil i dette tilfellet.

Hvis han derimot begynner sånn som dette hver eneste fredag, så har du lov å klage :)

Anonym poster: 9f811b09d7d2705f8fc51b3e08c43434

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

(for øvrig satt jeg selv i sofaen og gråt fordi jeg ikke visste hva jeg ville ha til middag i morgen for bare noen timer siden, mens mannen litt lattermild forsøkte å trøste meg... ;) )

Skrevet

Tusen takk, damer :)

Jeg går og tar meg et bad, jeg.

God 17.mai-og pinsehelg til dere.

Klem fra HI

Skrevet

Han ryddet faktisk inn talerkenen sin i oppvaskamskinen også fortalte han meg en skikkelig teit vits han hadde hørt på jobben om en gammel dame med rullator og to røykende tenåringer i et bussleskur :)

Du har en fin mann :)

Stell litt ekstra med han, selv om det er selvforskyldt. Jeg tror han liker deg ;)

Skrevet

Det tristeste med denne historien var menyen din. Fy faen det hørtes jævlig ut, tror ikke bikkja mi hadde spist det engang.

Anonym poster: 55dd0e122cb0f4891a61d6ab0ba34337

Skrevet

Haha bussleskur. Måtte lese den et par ganger. Bussle-skur leste jeg

Anonym poster: d91089a92eb9ab93742761a4f8fc7ce4

Skrevet

Hormoner er noe skit, hehehe ;)

Skrevet

Det tristeste med denne historien var menyen din. Fy faen det hørtes jævlig ut, tror ikke bikkja mi hadde spist det engang.

hva er galt med den?

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Jeg skjønner deg godt, HI, hormonell eller ikke, jeg blir egentlig drit-sur hver gang (eller de veldig få gangene, egentlig) som mannen kommer småbrisen eller litt mer brisen hjem fra lønningspils eller andre ting. Enten jeg er gravid eller ikke, jeg liker det bare ikke.

Men... - jeg har lært meg at det er meg som er urimelig og teitt, så jeg smiler og er hyggelig og gjør gode miner til slett spill og ler litt av meg selv som er så tåpelig.

Mannen din har ikke gjort noe galt, og det vet du jo tydeligvis selv. Håper 17.mai blir aldeles strålende for deg og mannen.

Skrevet

Der tar du feil, det tristeste med denne tråden er desidert svaret ditt., som vi selvfølgelig ikke tar seriøst. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...