Gå til innhold

F**** ta den ***** gubben!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei meg og frustrert. Gubben har virket litt småsur i hele dag, spurte hva det var, men han sit det ikke er noe. Sitter bare å ser fotball. Så sier jeg nå på slutten av kvelden at vi hvertfall måtte få en fin dag i morgen. Han kikker dumt på meg og sier : gjør vi ikke det hver dag da?? Jo, men akkurat 17 mai er jo litt spesiell, og ekstra stas for ungene (3 stk, 7 uker, 3 år og 4 år!). Han vil ikke ned og se på toget om det regner, ville heller være hjemme. Så snakket vi litt fem og tilbake, jeg vil jo veldig gjerne ha en bra dag. Han ble surere og surere, da ga jeg opp og gikk å dusjet. Når jeg kom ut igjen sa han, ja, du skjønner sikkert at jeg ikke blir m til mora di morra. Er lei både deg og familien din. Da ble jeg lei meg, sa til han at jeg håpet han skjønte hvor urimelig han var.. Pluss at jeg skjelte på han og kalte han en jæv****. Nå ligger jeg her i sengen min og griner og tenker på stakkars unger, ønsker de skal få en fin dag! H a hadde dere gjort?

Anonym poster: 4935c3a45da3a0409cb09d02b0ac1ee2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde mannen min sagt at hab var lei av meg så hadde jeg tatt med meg barna og tingene mine å flyttet snarest mulig.

Huff.. Håper det ordner seg for deg. Gjør ditt for at du og barna får en koselig dag i morgen, og bare la surpompen sitte hjemme å sture... Trøsteklem.

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Bedt om time på familievern kontoret.

Ville ikke gjort som Queen sier. Blir det samlivsbrudd og du har flyttet står han sterkere enn deg hvis en av dere har mulighet til å holde på boligen.

Tviler på at det er noe forhold igjen å berge hvis han sier sånt før en festdag. Folk flest finner seg i litt ekstra rundt høytidsdager og venter med å krangle med partner slik at de ikke ødelegeer jul eller 17 mai for ungene

Skrevet

Rævhøl!!! Ta med deg ungene å kos deg imorgen! Det er kun han som taper på det!

Skrevet

Min "mann" er også sånn at han kan plutselig si noe sånt, bare for å være stygg. Absolutt ikke noe kjekt. *Trøsteklem*

Han bør si unnskyld og ta seg sammen for barna sin del!!

Skrevet

Skal selvfølgelig gjøre det beste for ungene i morgen, men er ikke så lett og være alene med alle når jeg stadig har en unge på puppen og 2 rakkerunger på 3 og 4... Heller ikke då lett og pakke tingene med då små unger. Har vært i parterapi før, det har hjulpet masse, men noen ganger slik som i dag, blir han kald og , ja, et rashøøøl. Dust!!!!

Får bare prøve å gjøre det beste ut av det!!

Anonym poster: 4935c3a45da3a0409cb09d02b0ac1ee2

Skrevet

Takk for trøsteklem!!! Hjelper litt :)

Skrevet

Jeg ville tatt med meg ungene og reist i morgen tidlig, uten han. Ville reist rett fra toget til videre aktiviteter og ikke vært hjemom i det hele tatt, hadde heller ikke ringt han i morgen.

Neste uke ville jeg bestilt time på familievernkontoret...

Anonym poster: 07ae89206b5f1d62cc02d47e67cbf251

Skrevet

Talk for svar alle sammen!! Så plutselig anonymknappen ikke funket... He He, men det gjør ikke noe.

Skulle gjerne gått i parterapi igjen, men han vil ikke det nå. Jeg tenker at så lenge ungene er så små går jeg holde ut, men ikke noe gøy i de periodene han er slik.

Tror jeg skal bare reise tidlig i morgen, så kan han fitte der og sure seg grønn.... Idiot!! Blir så sint!!

Skrevet

En liten artig feil der, fitte skal selvfølgelig være : sitte!! Kjip denne ordboka på iPhone ;)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Fitte passet bra det også :P

Sliter han med noe psykisk? Det er jo ikke helt normalt å oppføre seg slik som han gjør, bare plutselig surne til på det der viset. Hvordan er han med barna da?

Håper dere får en fin dag i morgen, du og barna i hvertfall :) :)

Skrevet

Oppveksten var så som så med alkohol og nære tap i familien. Han har kommet seg veldig de siste årene. Ungene er han flik med, ikke noe å si på det. Når han surner er det meg som regel det går utover. Kjipt, men det har blitt sjeldnere og sjeldnere, heldigvis. Men når det skjer slik som i dag, blir jeg forbanna og lei meg, for dette fortjener jeg ikke. Og det burde han forstå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...