Anonym bruker Skrevet 16. mai 2013 #1 Skrevet 16. mai 2013 Er du fornøyd med utseendet ditt og personligheten din og kan godt forstå at menn stalker deg og vil bli kjent med deg/pule deg? Anonym poster: 6ea73aa7a2e49946293c7b11140771aa
Gjest sug lut Skrevet 16. mai 2013 #4 Skrevet 16. mai 2013 Jeg er dritdeilig, faktisk. Men jeg omgås ikke stalkere, du må ha sett for mange voksenfilmer.
Nichotine Skrevet 16. mai 2013 #5 Skrevet 16. mai 2013 Jeg er ikke fornøyd med min egen kroppsfasong nå for tiden, men holder på å jobbe med den. Når det gjelder personligheten og mine holdninger, er det akkuart slik jeg vil ha det Men deilig ønsker jeg ikke å være. Da jeg har hatt noen stalkere da jeg var yngre, og det var ekkelt for en ung jente..
valkyrien Skrevet 16. mai 2013 #6 Skrevet 16. mai 2013 Jeg hater utseendet mitt, så nei. Men mannen min synes det, og det holder for meg
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2013 #7 Skrevet 16. mai 2013 Det var dagens Anonym poster: 1a2e8f07438a400705dfa706c301bdcc
MammantilNurket Skrevet 16. mai 2013 #8 Skrevet 16. mai 2013 Kjæresten synes at jeg er helt uimotstålig Han klår og nusser på meg i ett kjør ... *rødme-knis* Vet ikke om man kan beskrives som "dritdeilig" når man er preggiss, men jeg har fått hyggelige tilbakemeldinger på at graviditeten kler meg og jeg føler meg ganske så fin Ellers er det ingen som våger å stalke meg - jeg har balltre og øks!!!
3 er nok! Skrevet 16. mai 2013 #9 Skrevet 16. mai 2013 Jeg hadde nok ikke snudd meg etter me selv på gata nei...
humlesurr Skrevet 16. mai 2013 #10 Skrevet 16. mai 2013 Jeg er fornøyd med mitt eget ytre, noen dager mer enn andre. Men stalkere har jeg ikke vært så plaget med, nei...
Bustehue Skrevet 16. mai 2013 #11 Skrevet 16. mai 2013 Jupp, er både deilig, søt, smart og sjarmerende Skjønner godt om menn vil stalke meg
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2013 #13 Skrevet 16. mai 2013 Seff. Anonym poster: 9cb20a18b50dcb94232aee9e51c43e4a
Magia Skrevet 16. mai 2013 #14 Skrevet 16. mai 2013 Haha, det var jo en veldig rett-fram-måte å si det på Men ja, noen ganger føler jeg meg helt topp både utseende, kropp og indre kvaliteter. Andre dager føler jeg meg ikke så fjong. Et eller annet skjer i hodet mitt noen dager før jeg får mensen, da føler jeg meg bare helt forferdelig og tror at alle som passerer meg syns jeg ser grusom ut. Men men. Kunne hatt verre problemer!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2013 #15 Skrevet 16. mai 2013 For 12 timer siden var jeg absolutt brukbar. Nå... Not so much. Anonym poster: 434af32734093fe0e9ee1c5d41fd3449
LillaGorilla♥♥ Skrevet 16. mai 2013 #17 Skrevet 16. mai 2013 Hahah, det var da også et spørsmål. Mannen min synes jeg er deilig (sier han hvertfall ), selv har jeg det nå stort sett greit med meg selv, men kunne nok blitt kvitt noen kilo til.
Poetika med K Skrevet 16. mai 2013 #18 Skrevet 16. mai 2013 Absolutt. Uimotståelig er vel det rette ordet. Hadde jeg vært litt mer splitta i personligheten så skulle jeg vurdert å stalke meg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå