Gå til innhold

Vond korsrygg og sko


Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen er jo en dag med mye gåing og ståing. Når jeg gjør dette over noen timer får jeg veldig vondt i korsryggen - særlig om jeg har på meg helt flate sko. Er det noen som vet om det er bedre med litt hæl eller om det er best med flate sko da??? Det kommer jo ikke til å se helt bra ut med joggesko på 17. mai.

 

Anonym poster: b2fb88b1f92955c1df62cc95913458ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns litt hæl er bedre enn helt flatt. Men det forutsetter at skoene er behagelige på og ikke er for høy.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Når jeg ikke er gravid med bekkenløsning syns jeg faktisk sko med kilehel er best for korsryggen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...