Anonym bruker Skrevet 16. mai 2013 #1 Skrevet 16. mai 2013 Er han godt likt blant folk flest eller blir han sett på som litt spesiell? Anonym poster: 987e28e49986571ffecebd62ae2537fb
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2013 #2 Skrevet 16. mai 2013 Veldig godt likt. Alle synes han er helt fantastisk. Han ER det, men han har som alle andre sine sider, og noen ganger får jeg nesten lyst til å påpeke dem, for alle tror han er så j***lig perfekt Er jo glad for å ha en så bra mann, men noen ganger føler jeg at folk i familien lurer på om jeg fortjener ham..? Anonym poster: 9b47ede9342518c957634cb132a2c2ea
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2013 #3 Skrevet 16. mai 2013 Han er veldig godt likt av familie og venner. Folk som ikke kjenner han og ser han ute, på butikken osv synes han ser skummel og farlig ut. Media og politi har jo fått folk flest til å se på han som kriminell og farlig. Langt hår, tatto, og mc-vest. Da er man jo så klart kriminell og farlig. Anonym poster: a1d80cdf071cea3d67ef0e716819e317
Gjest yrild Skrevet 16. mai 2013 #4 Skrevet 16. mai 2013 Mange synes at mannen min er rar :-) Jeg elsker han akkurat som han er :-)
Aliniane Skrevet 16. mai 2013 #5 Skrevet 16. mai 2013 Godt likt. Snill, kjekk og stødig kar. Hører ofte fra single venninner at de ønsker seg en mann som han Jeg er heldig!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2013 #6 Skrevet 16. mai 2013 Mine venner ser på han som en spesiell raring, uhøflig nerd.. Hans venner og folk han liker ser på han som en utrolig kul fyr som higer etter oppmerksomhet og finner på masse tull.. En flott far som stiller 110% opp.. Han hater mine venner, også alle nye folk vi treffer igjennom bhg, folk med barn osv så alle tror han er den spesielle fyren.. Anonym poster: 6cc6dae85cac2e0f917e1eaf07b208db
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2013 #7 Skrevet 16. mai 2013 Mannen min er "hatet" av mange, men "elsket" av fler! Siden han er rimelig profilert, er det hvertfall mange som har en mening om han... Anonym poster: 736c40a5167cac9aea720730e4fad0c3
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2013 #8 Skrevet 16. mai 2013 De synes nok at han er usosial og spesiell. Litt lost når det gjelder populærkultur (han aner ikke hvem noen kjendiser er, han ser nesten ikke på tv osv), og er mest interessert i "sære" ting som fly, 2. verdenskrig, alt om og med data og sci-fi. Han er nok ikke den letteste å forstå, men han er høflig og vennlig - dog han forsvinner bak avisa så fort sjansen byr seg. Anonym poster: c0f470c6600043403e5a62ef3e4cda07
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2013 #9 Skrevet 16. mai 2013 Mannen min er "hatet" av mange, men "elsket" av fler! Siden han er rimelig profilert, er det hvertfall mange som har en mening om han... Anonym poster: 736c40a5167cac9aea720730e4fad0c3 Rimelig profilert? Tør du si hvem han er? Anonym poster: 6a33dae633a974e0dab7c125516ee1b3
Elsker livet Skrevet 16. mai 2013 #10 Skrevet 16. mai 2013 Han er veldig godt likt og blir sett på som noe spesiell.
MammantilNurket Skrevet 16. mai 2013 #11 Skrevet 16. mai 2013 Rolig og snill, svært begavet, godt likt og litt tørrvittig og sjarmerende nerdete
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2013 #12 Skrevet 16. mai 2013 Jovial og omgjengelig tipper jeg, og han er jo for så vidt det... Av og til skulle jeg ønske han var litt mindre munter og mer morsk, i en del situasjoner kommer man lengre med morsk. Anonym poster: 6923067809ee54387a8a423e2a89911d
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2013 #13 Skrevet 16. mai 2013 Han er veldig godt likt. Han er en sånn type som kommer godt overens med alle. Fra gamle bestemor på 90 år, til minstemann på 3 mnd Får ofte tilbakemeldinger som tyder på at folk flest liker han. Anonym poster: d194c9bfe538993453653d8721d9c5d5
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2013 #14 Skrevet 16. mai 2013 Første intrykket hans er badass. Litt overlegen mine, stor og muskuløs med masse tatoveringer. Hette genser og dongeri og kul frisyre. Når folk blir kjent med ham enten liker de han veldig godt ellers så klikker det bare ikke. Han slipper egentlig bare til de han liker selv til å bli kjent med seg så de andre han vel ikke så mye å gå på igrunn. Han klarer ikke å sjule om han ikke liker noen heller så... Men badass er han ikke;) myk som smør på bunn! Damene liker ham litt for godt... Det er litt irriterende. Men det fikser han fint Anonym poster: 418903f90c75e6a8c6b533ef24bacadc
Gjest enlitenfraatilå Skrevet 17. mai 2013 #15 Skrevet 17. mai 2013 (endret) Første intrykket hans er badass. Litt overlegen mine, stor og muskuløs med masse tatoveringer. Hette genser og dongeri og kul frisyre. Når folk blir kjent med ham enten liker de han veldig godt ellers så klikker det bare ikke. Han slipper egentlig bare til de han liker selv til å bli kjent med seg så de andre han vel ikke så mye å gå på igrunn. Han klarer ikke å sjule om han ikke liker noen heller så... Men badass er han ikke;) myk som smør på bunn! Damene liker ham litt for godt... Det er litt irriterende. Men det fikser han fint Anonym poster: 418903f90c75e6a8c6b533ef24bacadc Hørtes ut som en sånn mann jeg har lyst på Singel på 8. året og blitt kresen på mine eldre dager, haha...men han mannen din hørtes ut som "drømmenmannen" min Må jo legge til at jeg liker såkalte "arrogante" mennesker, eller de som virker overlegne, som du kaller det, med første øyekast! Endret 17. mai 2013 av enlitenfraatilå
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2013 #16 Skrevet 17. mai 2013 Veldig varierende tror jeg. Han er veldig sosial og morsom, men har en humor som gjør at nerder og veldig "wannabe-intellektuelle" sjelden blir hans beste venner. Kjekk og sjarmerende, damer liker ham.... Anonym poster: 318e212cfa3bd76d8b923010254c83c9
Gjest Thunder Road Skrevet 17. mai 2013 #17 Skrevet 17. mai 2013 Godt likt, hardtarbeidende, stødig og snill
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2013 #18 Skrevet 17. mai 2013 Omgjengelig og snill, men litt utilnærmelig for damer. Godt likt av alle, har masse venner av begge kjønn. Stødig og rolig, handy. Hjelper alle på sin vei. Nesten FOR hjelpsom og snill til tider. Strålende smil. Jeg er heldig! Anonym poster: cd175e81c9e0705a7c3f7ee6aba6db66
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2013 #19 Skrevet 17. mai 2013 Mine venner ser på han som en spesiell raring, uhøflig nerd.. Hans venner og folk han liker ser på han som en utrolig kul fyr som higer etter oppmerksomhet og finner på masse tull.. En flott far som stiller 110% opp.. Han hater mine venner, også alle nye folk vi treffer igjennom bhg, folk med barn osv så alle tror han er den spesielle fyren.. Anonym poster: 6cc6dae85cac2e0f917e1eaf07b208db Hvis han hater samtlige av de han møter i nye arenaer, er han vel rar. Og rimelig fordomsfull. Anonym poster: 442836c98cfa93d57c4faf3697446803
Frøken Ubesluttsom Skrevet 17. mai 2013 #20 Skrevet 17. mai 2013 Han er vel godt likt av de fleste såvidt jeg veit. Han er snill og hjelpsom, stiller alltid opp hvis noen spør om hjelp til noe. Han er morsom. Sier mye rart. Han får ofte folk til å le (uten at han anstrenger seg så fælt for det), han bere er sånn. Noen syns vel han ser litt skummel ut. Kraftig, høy, ikke no hår (skinna), tattoveringer og kjører motorsykkel. Han er bare snill og god, og VELDIG kverulant til tider. Men det er en av de tingene som gjør han til den han er. Jeg liker det og missliker det like mye. Han kommer overens med de fleste og er veldig bedagelig anlagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå