Anonym bruker Skrevet 16. mai 2013 #1 Skrevet 16. mai 2013 Svigermor forskjellsbehandler barnebarna! Mine og sambo sine er ikke verdt nok til å få julegave verdt mer enn 50,- (bedre å ikke få noe da det var noe skrap son datt fra hverandre første gang baby lekte med det), gratulasjonskort og blomster ved fødsel eller dåpsgave og kort til dåp... Mens sambos søsters barn får ALT det overnevnte og det koster ALDRI under 300. Blir så grusomt forbanna når hun i tilleg må trøkke det inn rett i ansiktet mitt ved å fortelle om alt det flotte og hva hun skal kjøpe. I tilleg får vi beskjed ved gaveanledninger at det bare er tull å kjøpe ting til babyer og spesielt dåpsgaver da det aldri blir brukt alikevel og at andre kjøper sikkert noe, så da trenger ikke hu! Møkk kjærring! Dette er stemor til sambo og søstra, og faren er tøffel som ikke har noe han skulle ha sakt. Går heller ikke ann å si noe til hu heller. Både jeg og sambo har prøvd. Ble forskjellsbehandlet selv som liten, så dette er noe jeg blir forbanna av! Anonym poster: 0020a77070b088d81eb2c29339e9143e
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2013 #2 Skrevet 16. mai 2013 At det går an! Forstår ikke at noen kan gjøre sånt! Helt idiotisk. Men har få råd. Anonym poster: cda4c618cb9690b7df3bd16bf0b508c7
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 16. mai 2013 #3 Skrevet 16. mai 2013 Som å høre om min svigermor... kjipt når barna blir så store at de skjønner dette, gruer meg til den dagen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå