Anonym bruker Skrevet 16. mai 2013 #1 Skrevet 16. mai 2013 Altså, jeg er ikke den som snoker på naboene, men her ei natt så hadde naboene over meg HØYLYTT sex. Det var knirking, banking, stønning og roping av en annen verden. Skikkeig kleint for meg, men jeg tenkte at det kansje var første sex etter at babyen kom eller at babyen var på overnatting så jeg puttet sov-i-ro i øret og sovnet på et vis (helt til taklampa datt ned. det var sinnsykt leven i halmen). Så langt alt vel. Så møter jeg en annen nabo i dag som spør om vi vil bli med på nabogrilling i morgen. Jeg sier ja og spør hvem som kommer. Han ramser opp nesten alle naboene deriblandt mannen i 2.etasje. Jeg spør om ikke hun kommer (samboeren til han i 2.etasje), men neida hun var vært hos foreldrene sine i over en uke og han visste ikke om hun kom tilbake til 17.mai. Og han hadde sex med? Hmm.... For en svinepels!! Nesten nybakt far og allerede ute med snoppen! Anonym poster: d6397f7c389d4c23d86a021975520842
Bustehue Skrevet 16. mai 2013 #2 Skrevet 16. mai 2013 Hvis hun har vært hos foreldrene i en uke og de ikke skal feire sammen imorgen, så er de vel sannsynligvis ikke helt på godfot evt. at det er slutt.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2013 #3 Skrevet 16. mai 2013 Tviler på at det er slutt. Så henne rett før hun må ha reist og da var de veldig og kyssa, holdt hender osv. Anonym poster: d6397f7c389d4c23d86a021975520842
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2013 #4 Skrevet 16. mai 2013 ps. vet ikke om hun kommer tilbake til 17.mai. Det var bare han andre naboen som ikke visste det Anonym poster: d6397f7c389d4c23d86a021975520842
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2013 #5 Skrevet 16. mai 2013 Jeg er stygg nok til å fortelle alt til konemor. Når hun kommer hjem, hadde jeg tatt henne til side og fortalt alt sammen. Men jeg er en slik person som holder meg for god til likegyldighet. Håper du også er en slik person, HI Anonym poster: c7da1919459f95a315345712dcb366ce
Sint naken biltyv Skrevet 16. mai 2013 #6 Skrevet 16. mai 2013 Jeg hadde sagt til ham at det er veldig lytt i leiligheten og at han burde kanskje prøve å dempe seg litt. For nå vet alle naboene hva han driver med.Ville også lagt til et spørsmål om når konen og ungen er tilbake for dere har en del å prate om. Hehe. Jeg hater utro svin. Haha, enig... Bare å sladre!!
nasse nøffen Skrevet 16. mai 2013 #7 Skrevet 16. mai 2013 tulle innlegg dette her da ... det skjønner alle som har levd noen år... hvis det er sant, ja da ønsker han nok bli kvitt kjærringa også, eller de har ett åpent forhold... man e rikke utro så taklampene til naboen detter ned... forøvrig så er det jug også,,, taklamper detter ikke ned
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2013 #8 Skrevet 16. mai 2013 tulle innlegg dette her da ... det skjønner alle som har levd noen år... hvis det er sant, ja da ønsker han nok bli kvitt kjærringa også, eller de har ett åpent forhold... man e rikke utro så taklampene til naboen detter ned... forøvrig så er det jug også,,, taklamper detter ikke ned Ka faen vet du om det ?? Anonym poster: 6ea4e859d824e2d68937314fbaf4e9a7
nasse nøffen Skrevet 16. mai 2013 #9 Skrevet 16. mai 2013 (endret) jo, fordi om du bruker hodet litt forstår du sikker også det..... tror du virkelig at en som ikke vil bli tatt for å være utro knuller så taklampen hos naboen faller ned. Å det blir så teit å si at lampen falt ned, kunne like gjerne skrevet at sengen brakk og alle bildene datt ned. men si det da, at lampen datt ned... ja da synes nok mannen det er helt ok at naboene vet det også Endret 16. mai 2013 av nasse nøffen
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2013 #10 Skrevet 16. mai 2013 jo, fordi om du bruker hodet litt forstår du sikker også det..... tror du virkelig at en som ikke vil bli tatt for å være utro knuller så taklampen hos naboen faller ned. Å det blir så teit å si at lampen falt ned, kunne like gjerne skrevet at sengen brakk og alle bildene datt ned. men si det da, at lampen datt ned... ja da synes nok mannen det er helt ok at naboene vet det også Var du der eller antar du bare? Jeg har levd noen år (som nasse nøffen bruker som argument) og jeg har faktisk hatt så heftig sex i dusjen at vi braste igjennom dusjveggen. Så jeg tror faktisk det går an at lamper faller ned. Men jeg var ikke vitne til hi sin episode selv så jeg aner jo ikke om det er tull eller ikke. Sier bare at det er fullt mulig Anonym poster: 2fd0236fde972db627f11114fd04b1fe
Edelweis Skrevet 16. mai 2013 #11 Skrevet 16. mai 2013 taklampa på soverommet vårt fallt ned da hun over oss vaska klær en kveld. så jo det går an faktisk. hi: hint til nabon over at du ikke fikk sove fordi noen bråkte så mye en kveld her og det er så lytt i huset. jeg synes den stakkars dama fortjener å vite det.
nasse nøffen Skrevet 16. mai 2013 #12 Skrevet 16. mai 2013 jo, fordi om du bruker hodet litt forstår du sikker også det..... tror du virkelig at en som ikke vil bli tatt for å være utro knuller så taklampen hos naboen faller ned. Å det blir så teit å si at lampen falt ned, kunne like gjerne skrevet at sengen brakk og alle bildene datt ned. men si det da, at lampen datt ned... ja da synes nok mannen det er helt ok at naboene vet det også Var du der eller antar du bare? Jeg har levd noen år (som nasse nøffen bruker som argument) og jeg har faktisk hatt så heftig sex i dusjen at vi braste igjennom dusjveggen. Så jeg tror faktisk det går an at lamper faller ned. Men jeg var ikke vitne til hi sin episode selv så jeg aner jo ikke om det er tull eller ikke. Sier bare at det er fullt mulig Anonym poster: 2fd0236fde972db627f11114fd04b1fe poenget var egentlig ikke lampen da, poenget var at man har ikke sex så huset raser ned om man ikke vil at sladrete naboer skal vite det... DA har man sex på en rolig måte... om lampene faller ned tenker jeg ikke han bryr seg om noen forteller det til kona heller=)
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2013 #13 Skrevet 16. mai 2013 Han hadde vel det skikkelig deilig da! Og det skal du drite i!! Anonym poster: 97e811b8a7cb0c9c717301fce8f12e89
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2013 #14 Skrevet 16. mai 2013 Lamper bør faktisk sjekkes og etterstrammes innimellom, spesielt dersom de blir utsatt for vibrasjoner som typisk en vaskemaskin og tørketrommel over. Vår taklampe ramlet ned da vi bodde i Øvregaten i Bergen. Det vibrerte alltid i leiligheten når tunge biler kjørte forbi. Anonym poster: b3c4e07e921652c27fa5ca6340807c4f
**venter** Skrevet 16. mai 2013 #15 Skrevet 16. mai 2013 Jeg hadde latet som jeg ikke viste at hun var avsted, også neste gang jeg traff de begge hadde jeg ledd og hintet til "at det ble litt vanskelig å sove "fredag i forrige uke", tror kanskje det er litt lytt..." eller noe slikt. Da hadde han fått forklaringsproblemer og hun kunne spurt han selv.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2013 #16 Skrevet 16. mai 2013 Jeg hadde latet som jeg ikke viste at hun var avsted, også neste gang jeg traff de begge hadde jeg ledd og hintet til "at det ble litt vanskelig å sove "fredag i forrige uke", tror kanskje det er litt lytt..." eller noe slikt. Da hadde han fått forklaringsproblemer og hun kunne spurt han selv. Ja gjør det!! Fy fan hun fortjener ikke å være ilag med en utro jævel :-( bedre at hun blir såret nå,enn at hun feks får vite om 3 år at han har forhold på si !!!! Hun er sikkert i babyrus nå,så da blir det litt mildere for henne :-) Anonym poster: 28dd04a030ceea62d42f37fab407426e
Gjest Skrevet 16. mai 2013 #17 Skrevet 16. mai 2013 Ang taklampen som datt ned. JA tro meg, hadde også en slik nabo da jeg bodde i tomannsbolig. Kjerringa drev trafikk, høylydt, har og rå sex så taklampen min smalt ned på dyna mi! Hihi....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå