Nichotine Skrevet 16. mai 2013 #1 Skrevet 16. mai 2013 Jeg har to flagg, en pakke med ballonger, en vimpel og null kreativitet!
DaTuMa Skrevet 16. mai 2013 #2 Skrevet 16. mai 2013 Du mener til imorgen regner jeg med? Pleier å ha på en gassballong og et flagg
Nichotine Skrevet 16. mai 2013 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2013 Jepp, tenkte ikke på å skrive det... *etterpåklok*
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2013 #4 Skrevet 16. mai 2013 Pynte vogna??? Er det ikke nok at det er et lite pyntet sjarmtroll oppi der? Pynter du bilen, sykkelen også Anonym poster: eed323404dd0997ebaccf3737901e8dd
Nichotine Skrevet 16. mai 2013 Forfatter #5 Skrevet 16. mai 2013 Pynte vogna??? Er det ikke nok at det er et lite pyntet sjarmtroll oppi der? Pynter du bilen, sykkelen også Anonym poster: eed323404dd0997ebaccf3737901e8dd Pynter vognen med vimpel, flagg og ballonger. Vimpel og ballonger for småen sin del, så han kan se på. Pynter også småen, likevel om han er mer enn fin nok i seg selv! Men bilen og sykkelen pynter jeg ikke. Derimot synes jeg det er pent med de som gjør det.
Serepta Skrevet 16. mai 2013 #6 Skrevet 16. mai 2013 Da de var bittesmå, hengte jeg en 17 mai sløyfe på kalesjen. Ut over det ble ikke vogna pyntet noe særlig.
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 16. mai 2013 #7 Skrevet 16. mai 2013 Jeg pynter med 17 maisløyfe og flagg. Ballong er han for liten til å bry seg om og mor er bare glad til. Er egentlig irritert på ballonger på 17 mai.
Nichotine Skrevet 16. mai 2013 Forfatter #8 Skrevet 16. mai 2013 Da de var bittesmå, hengte jeg en 17 mai sløyfe på kalesjen. Ut over det ble ikke vogna pyntet noe særlig. Mulig det bare er her vi har "tradisjon" for dette...
Nichotine Skrevet 16. mai 2013 Forfatter #9 Skrevet 16. mai 2013 Jeg pynter med 17 maisløyfe og flagg. Ballong er han for liten til å bry seg om og mor er bare glad til. Er egentlig irritert på ballonger på 17 mai. Det var da også noe å irritere seg over...
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 16. mai 2013 #10 Skrevet 16. mai 2013 Jeg pynter med 17 maisløyfe og flagg. Ballong er han for liten til å bry seg om og mor er bare glad til. Er egentlig irritert på ballonger på 17 mai. Det var da også noe å irritere seg over... Er du ny mamma? Første 17 mai? Da har du kanskje ikke opplevd å ha ballong festet på vognen. Hvor tror du den havner? Tror du den henger pent og pyntelig og svever over vognen akkurat sånn at gullungen kan beundre den? Å nei du, uansett hvordan du fester den får du den i ansiktet! Og når den ikke befinner seg rett foran nesa di, kan du banne på at den surrer seg fast i en annen vogn-ballong! Og så går det hull i de, de sliter seg og fyker til værs, så får man ikke ha de med i toget - og hvor oppbevarer man en ballong som koster en liten formue mens man trasker i toget? Jeg er ihvertfall så økonomisk anlagt at jeg ikke slipper den løs for så å kjøpe ny. Puh, så ja, jeg irriterer meg over ballonger på 17 mai Takke meg til det nydelige norske flagget og til nød en 17 mai-fløyte
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 16. mai 2013 #11 Skrevet 16. mai 2013 Her hav vi kjøpt sånn vimpel vi tenkte å snurpe fast, og det er det :-p
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 16. mai 2013 #12 Skrevet 16. mai 2013 Jeg pynter med 17 maisløyfe og flagg. Ballong er han for liten til å bry seg om og mor er bare glad til. Er egentlig irritert på ballonger på 17 mai. Det var da også noe å irritere seg over... Er du ny mamma? Første 17 mai? Da har du kanskje ikke opplevd å ha ballong festet på vognen. Hvor tror du den havner? Tror du den henger pent og pyntelig og svever over vognen akkurat sånn at gullungen kan beundre den? Å nei du, uansett hvordan du fester den får du den i ansiktet! Og når den ikke befinner seg rett foran nesa di, kan du banne på at den surrer seg fast i en annen vogn-ballong! Og så går det hull i de, de sliter seg og fyker til værs, så får man ikke ha de med i toget - og hvor oppbevarer man en ballong som koster en liten formue mens man trasker i toget? Jeg er ihvertfall så økonomisk anlagt at jeg ikke slipper den løs for så å kjøpe ny. Puh, så ja, jeg irriterer meg over ballonger på 17 mai Takke meg til det nydelige norske flagget og til nød en 17 mai-fløyte Haha, nå fikk jeg meg en god latter. Det er akkurat sånn jeg så ut i fjor med ballongen som slo meg i ansiktet gang på gang på gang
Nichotine Skrevet 16. mai 2013 Forfatter #14 Skrevet 16. mai 2013 Jeg pynter med 17 maisløyfe og flagg. Ballong er han for liten til å bry seg om og mor er bare glad til. Er egentlig irritert på ballonger på 17 mai. Det var da også noe å irritere seg over... Er du ny mamma? Første 17 mai? Da har du kanskje ikke opplevd å ha ballong festet på vognen. Hvor tror du den havner? Tror du den henger pent og pyntelig og svever over vognen akkurat sånn at gullungen kan beundre den? Å nei du, uansett hvordan du fester den får du den i ansiktet! Og når den ikke befinner seg rett foran nesa di, kan du banne på at den surrer seg fast i en annen vogn-ballong! Og så går det hull i de, de sliter seg og fyker til værs, så får man ikke ha de med i toget - og hvor oppbevarer man en ballong som koster en liten formue mens man trasker i toget? Jeg er ihvertfall så økonomisk anlagt at jeg ikke slipper den løs for så å kjøpe ny. Puh, så ja, jeg irriterer meg over ballonger på 17 mai Takke meg til det nydelige norske flagget og til nød en 17 mai-fløyte Jeg er ikke ny mamma, men har bare et barn nå...Ballongene er ikke av typen gassballong, det tar jeg meg ikke råd til. Men ballonger jeg har blåst opp selv. De er festet på vognen, og flyr ikke. Sprekker de, så får de gjøre det. Jeg har nye.
Nichotine Skrevet 16. mai 2013 Forfatter #15 Skrevet 16. mai 2013 Jeg pynter med 17 maisløyfe og flagg. Ballong er han for liten til å bry seg om og mor er bare glad til. Er egentlig irritert på ballonger på 17 mai. Det var da også noe å irritere seg over... Er du ny mamma? Første 17 mai? Da har du kanskje ikke opplevd å ha ballong festet på vognen. Hvor tror du den havner? Tror du den henger pent og pyntelig og svever over vognen akkurat sånn at gullungen kan beundre den? Å nei du, uansett hvordan du fester den får du den i ansiktet! Og når den ikke befinner seg rett foran nesa di, kan du banne på at den surrer seg fast i en annen vogn-ballong! Og så går det hull i de, de sliter seg og fyker til værs, så får man ikke ha de med i toget - og hvor oppbevarer man en ballong som koster en liten formue mens man trasker i toget? Jeg er ihvertfall så økonomisk anlagt at jeg ikke slipper den løs for så å kjøpe ny. Puh, så ja, jeg irriterer meg over ballonger på 17 mai Takke meg til det nydelige norske flagget og til nød en 17 mai-fløyte Haha, nå fikk jeg meg en god latter. Det er akkurat sånn jeg så ut i fjor med ballongen som slo meg i ansiktet gang på gang på gang Det går da an å feste ballongene skikkelig!
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 16. mai 2013 #16 Skrevet 16. mai 2013 Det går da an å feste ballongene skikkelig! Jepp, men lærte det litt for sent
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2013 #17 Skrevet 16. mai 2013 Jeg pynter med 17 maisløyfe og flagg. Ballong er han for liten til å bry seg om og mor er bare glad til. Er egentlig irritert på ballonger på 17 mai. Det var da også noe å irritere seg over... Er du ny mamma? Første 17 mai? Da har du kanskje ikke opplevd å ha ballong festet på vognen. Hvor tror du den havner? Tror du den henger pent og pyntelig og svever over vognen akkurat sånn at gullungen kan beundre den? Å nei du, uansett hvordan du fester den får du den i ansiktet! Og når den ikke befinner seg rett foran nesa di, kan du banne på at den surrer seg fast i en annen vogn-ballong! Og så går det hull i de, de sliter seg og fyker til værs, så får man ikke ha de med i toget - og hvor oppbevarer man en ballong som koster en liten formue mens man trasker i toget? Jeg er ihvertfall så økonomisk anlagt at jeg ikke slipper den løs for så å kjøpe ny. Puh, så ja, jeg irriterer meg over ballonger på 17 mai Takke meg til det nydelige norske flagget og til nød en 17 mai-fløyte Takk for opplysningen, da blir det ikke gassballong på vogna! Har en snart 2-åring, og har ikke tenkt noe annet enn at det kunne vært stas for han... men så ikke for meg alle problemene med det. Anonym poster: d2c37b7e6fe1f3a39293232fc6375e05
Gjest Thunder Road Skrevet 16. mai 2013 #18 Skrevet 16. mai 2013 Stapper et flagg i siden på vognbaggen og en sløyfe på kalesjen
Nichotine Skrevet 16. mai 2013 Forfatter #19 Skrevet 16. mai 2013 Men som sagt tidligere, vi har nok en litt sær tradisjon her med å pynte vognene, ser jeg! Folk flest her pynter bilene og hagene, men bilen pynter ikke vi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå