Gå til innhold

Lettrørt? Jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnehagen gikk akkurat forbi kjøkkenvinduet og øvde til 17.maitoget. Glade unger i regndress med flagg og hurrarop - og jeg sipper som jeg vet ikke hva!

Det er bare å pakke dobbel dose kleenex i bunadlomma, for i morgen blir det i tillegg aspirantkorps, småtasser med is fra øre til øre og nasjonalsang. Er det andre enn meg som småsipper seg gjennom nasjonaldagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også! Bhg gikk forbi her i stad, kjemperørt ble jeg. Ikke er jeg gravid engang!

Skrevet

Haha, jeg må også felle noen tårer på 17 mai :D hadde jeg igrunn helt glemt, så må huske å ta med meg kleenex jeg også ;)

Skrevet

Åja!!! Jeg skjønner det ikke. De er jo søte og set det der, men all denne sippingen ?? Jeg ble sånn etter jeg ble mor da, blinker og blinker hele 17.mai. Hehe.

Anonym poster: 834dfe9b547f61e8ccabc3eaf267f774

Skrevet

Har nettopp vært ute og sett på barnetog jeg også. Begynte likegodt å grine da jeg såvidt hørte korpset i det fjerne jeg.. Helt pinlig! Lillemor (+ deler av personalet..) så litt rart på mor som tørket tårene i ett kjør da de passerte meg..

Gjest Thunder Road
Skrevet

Jeg er akkurat likedan! Og når småttinnet opptrer med mai-sanger, DA sliter jeg veldig!! Nå når det er lillebror sin første 17.mai kommer jeg nok til å slite big time! ;)

Skrevet

Helt lik. Står med klump i halsen halve 17 mai. Resten av dagen må jeg diskre tørke en tåre i øyekroken. Lettrørt??? Overhode ikke.

Skrevet

Det er da vel bare koselig :) jeg selv måtte hatt en stor skarp sten i skoen for å få produsert noe som lignet på tårer denne dagen. Men skjønner godt derd som blir rørt og synes dere er heldige som har kontakt med følelsene deres på den måten :)

Anonym poster: 2cb0f3cfc1e37212c2913fce3d6e40af

Skrevet

Så bra jeg ikke er alene! Her om dagen gikk jeg forbi et korps som øvde og jeg var helt på gråten. Det samme for noen timer siden da kjøkkenvinduet sto oppe og jeg hørte korpset spille. Hahaha

Anonym poster: a1c386278c7fd4f1c657ca54aaa6a23d

Skrevet

Jeg tørker tårer når jeg hører Ja, vi elsker og Norge i rødt, hvit og blått. Ser alle barna som leker og koser seg på 17 mai, når jeg henger ut flagget om morgenen...

Ikke at jeg er lettrørt eller noe da, jeg er jo tøffere enn toget sånn egentlig... :rolleyes:

Gjest sussie77
Skrevet

Jeg er også blir alltid rørt av barnetoget på 17. Mai. Ble det før jeg fikk barn også, men enda mer etter. Er egentlig ikke en så lettrørt person til vanlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...