Gå til innhold

Nå er jeg på superslankern i fire dager til

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så skal jeg på tidenes mest romantiske ferie til det store internasjonale Sørlandet med min kjære :) Og da må jo bikiniformen være i Sikte. Det meste er jo der, så da får vi styre ditover.

Lekker kjole er kjøpt inn, selvbruningskrem til en hvit skrott (gleder meg til skjolder og banning), pittesmå sandaler, nei og nei så fjong man skal bli.

Mannen har nok en gang hintet om ringstørrelser og hva jeg liker (han er så diskret at det er en fryd), og jeg har bestemt meg for at det derfor statistisk sett ikke skjer noe nå heller. Så jeg skal se så lekker ut som jeg bare kan, så han ser hva for ei fantastisk snelle til kone han går glipp av.

Jeg tror jeg er et uttrykt menneskelig bilde av Murphys teorier om alle tings iboende faenskap.

Videoannonse
Annonse
Gjest amandine
Skrevet

Festlig! Nesten så jeg skulle ønske det var meg! Den der fine forelskelsesfasen er for meg litt som graviditet og bittesmåbarnstiden(når man glemmer ubehaget) en deilig periode man alltid vil lengte litt tilbake til og som man alltid har stående i en liten rosa sky i sjelen. Når det er sagt, jeg ville jo ikke byttet verken min supermann eller de fineste ungene for å gjøre det på nytt ;) men av og til drømmer jeg bitte litt om en tidstunnel som kunne gi meg et snev av nyforelsket usikkerhet og grubling, og av de dunete babyhodene..Kos dere inderlig - med skjoldete brunfarge og nye sandaler, - og hipp hurra for mann med diskret hinting og forvbentning i magen!

Skrevet

Hihi, nå ble jeg litt sånn frydefull forventende til oppdatering over helgen.

Skrevet

Hihi, nå ble jeg litt sånn frydefull forventende til oppdatering over helgen.

Haha nåja.. Ikke hold pusten, det gjør i alle fall ikke jeg. Da hadde jeg vært langt forbi lilla :P

Skrevet

Neida, bare puster litt sånn lett mellom kravebeinet og øra ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...