Anonym bruker Skrevet 16. mai 2013 #1 Skrevet 16. mai 2013 Hadde håpet at sykepengene og feriepengene fra nav skulle komme før 17. mai. er det noen her som har fått de? eller ligger de til utbetaling på din side på nav? Vet at feriepengene ikke skal komme før innen den 31. men på mitt lokale nav kontor, så sa de at de begynte med utbetalinger den 13.. Anonym poster: 8bce36049ed85b52dbf4041181137b1a
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2013 #2 Skrevet 16. mai 2013 Ikke fått- håpet på foreldrepenger! Anonym poster: 61806108e3d084f67288974445868b96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå